Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er så lei av det. Jeg så ganske bra ut før, men føler meg ikke noe særlig for tiden. Problemet er at jeg har slitt med kviser det siste året. Det begynner heldigvis å bli bedre nå da. Men jeg føler at håret mitt bare er et rot, har ikke noen ordentlig klesstil lengre osv. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få bra utseende igjen? Enkle tiltak for å få fin hud osv. Takk for alle råd :) 

Anonymkode: 82f0e...e64

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og jeg er så lei av det. Jeg så ganske bra ut før, men føler meg ikke noe særlig for tiden. Problemet er at jeg har slitt med kviser det siste året. Det begynner heldigvis å bli bedre nå da. Men jeg føler at håret mitt bare er et rot, har ikke noen ordentlig klesstil lengre osv. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få bra utseende igjen? Enkle tiltak for å få fin hud osv. Takk for alle råd :) 

Viss du føler deg stygg på grunn av at håret ditt har blitt rotete det siste året, ta en tur til frisøren. Eller kjøpt noe stylingprodukter.

Anonymkode: dc0f8...2a6

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

1. Frisør besøk.
2. Shopping! Klær og eventuelt ny sminke, hår produkter osv :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...