AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #1 Skrevet 14. februar 2017 Og jeg er så lei av det. Jeg så ganske bra ut før, men føler meg ikke noe særlig for tiden. Problemet er at jeg har slitt med kviser det siste året. Det begynner heldigvis å bli bedre nå da. Men jeg føler at håret mitt bare er et rot, har ikke noen ordentlig klesstil lengre osv. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få bra utseende igjen? Enkle tiltak for å få fin hud osv. Takk for alle råd Anonymkode: 82f0e...e64
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #2 Skrevet 14. februar 2017 Her er noen tips. http://top10beste.com/top-10-beste-tips-mot-kviser/ Ta en tur til frisøren. Anonymkode: 95630...9dd
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #3 Skrevet 14. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og jeg er så lei av det. Jeg så ganske bra ut før, men føler meg ikke noe særlig for tiden. Problemet er at jeg har slitt med kviser det siste året. Det begynner heldigvis å bli bedre nå da. Men jeg føler at håret mitt bare er et rot, har ikke noen ordentlig klesstil lengre osv. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få bra utseende igjen? Enkle tiltak for å få fin hud osv. Takk for alle råd Anonymkode: 82f0e...e64 Viss du føler deg stygg på grunn av at håret ditt har blitt rotete det siste året, ta en tur til frisøren. Eller kjøpt noe stylingprodukter. Anonymkode: dc0f8...2a6
Minlillesky Skrevet 14. februar 2017 #4 Skrevet 14. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og jeg er så lei av det. Jeg så ganske bra ut før, men føler meg ikke noe særlig for tiden. Problemet er at jeg har slitt med kviser det siste året. Det begynner heldigvis å bli bedre nå da. Men jeg føler at håret mitt bare er et rot, har ikke noen ordentlig klesstil lengre osv. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få bra utseende igjen? Enkle tiltak for å få fin hud osv. Takk for alle råd Anonymkode: 82f0e...e64 1. Frisør besøk. 2. Shopping! Klær og eventuelt ny sminke, hår produkter osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå