AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #1 Skrevet 14. februar 2017 Har en venninne som ALLTID kommenterer når jeg bytter profilbilde på face eller legger ut en ny selfie på insta. Hun skriver sånne ting som "ååå sykt pen" osv., og jeg føler hun bare gjør det for å trekke oppmerksomhet mot henne så jeg skal kommentere på hennes bilder tilbake? Burde jeg blokke henne? Anonymkode: e9e20...c1a
livmor Skrevet 14. februar 2017 #2 Skrevet 14. februar 2017 (endret) HUN er oppmerksomhetssyk som kommenterer DINE selfies og kaller deg pen? Jaja, sånn kan det visst også tolkes. Endret 14. februar 2017 av livmor 14
perplexed Skrevet 14. februar 2017 #3 Skrevet 14. februar 2017 Hvor ofte legger du ut selfies og oppdaterer profilbilde? Høres ut som du gjør det fryktelig ofte, da burde du kanskje være litt forsiktig med å si at andre har et oppmerksomhetsbehov 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #4 Skrevet 14. februar 2017 Dette må være en trolletråd. Anonymkode: 68897...223 5
Gjest canacas Skrevet 14. februar 2017 #5 Skrevet 14. februar 2017 Burde du blokke henne? Fordi hun syns du er pen? Vel. Lyver hun da?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #6 Skrevet 14. februar 2017 Vil du ikke ha kommentarer på bildene dine? Du har heller ingen plikt til å kommentere hennes bilde bare fordi hun kommenterte ditt. Skjønner heller ikke hvorfor du tenker at du skal blokke henne...? Merkelig å blokkere noen fordi de kommenterer bildet ditt. Anonymkode: 96e36...da8 4
dk73 Skrevet 14. februar 2017 #7 Skrevet 14. februar 2017 Ja er ikke rart folk har problemer sier jeg bare😂😂😂 alt handler jo om å få mest mulig oppmerksomhet og likes i dag og fremstå som vellykket. Har faktisk ei venninne på FB som legger ut bilder, videoer og oppdateringer osv av seg 15-20 ganger daglig. Jeg har hatt mistanke om at hun egentlig ikke har det så bra, men vil gjerne fremstå som lykkelig og at livet er hærlig. For noen år siden traff hun visst drømmeprinsen og de reiste til Las Vegas og hun fikk sitt drømmebryllup i følge henne selv på FB. Stusset litt over at det bare var bilder av henne og typen...ingen av gjestene. Drømmen hennes er visst å bli "superstar" og megakjendis og skryter vilt av kjendiser som følger henne på insta og FB. For litt over et år siden fikk visst typen nok og de to ble skilt. Hun skrev ikke så mye om det, var tilfeldigvis andre som kommenterte at stua og andre rom hun tok bilder av seg selv i så annerledes ut. Ville ikke si så mye om skilsmissen selv. men hun har tydeligvis levd og åndet for alle kommentarer og likes som hun har fått av litt smådesperate mannfolk og kvinnfolk som har sett opp til henne og de lettkledde bildene som hun ofte legger ut av seg selv. En annen ting jeg også ofte har stusset over er at det nesten aldri er bilder/filmer sammen med venner eller familie. Når hun har lagt ut status oppdatering om at hun skal besøke foreldrene sine på hytta ei helg er det aldri bilder av foreldrene eller hytta, men bilder av naturutsikt. har aldri heller sett noe mye kommentarer av nær familie på hennes statuser eller bilder heller. Så det har slått meg i flere år at dette er ei som lever og ånder for likes og egentlig ikke har det så bra. og i dag slo bomben ned. Hun har for første gangen lagt ut en statusoppdatering der hun IKKE har det bra. At hun føler seg ensom, har ingen ekte venner og har et alkoholproblem. Jeg har alltid følt på slike sosiale medier at de som skal fremstå som de mest lykkelige og vellykkede egentlig er de som ikke har det så bra i livet. Flere her som føler det samme? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå