Gå til innhold

Arbeidskollega er drittlei av jobben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet er at han gidder ikke å komme til rett arbeidstid om morgenen men han går på slaget 4, han gjør ikke det han skal i løpet av dagen, han rydder ikke etter seg, og har fått uttallige beskjeder om å gjøre det han skal, men han sitter bare å glor i pc skjermen. 

Vi andre må jobbe som følge av dette dobbelt så mye. 

Det er høy arbeidsledighet om dagen, hadde jeg vært sjef hadde jeg ikke vært i tvil om hva jeg skulle ha gjort, men jeg tror pga hvordan han er så tør han ikke sparke han, men jeg blir forferdelig sliten av dette. 

hvordan skal jeg trøste meg selv. 

Anonymkode: a518f...abb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at han gidder ikke å komme til rett arbeidstid om morgenen men han går på slaget 4, han gjør ikke det han skal i løpet av dagen, han rydder ikke etter seg, og har fått uttallige beskjeder om å gjøre det han skal, men han sitter bare å glor i pc skjermen. 

Vi andre må jobbe som følge av dette dobbelt så mye. 

Det er høy arbeidsledighet om dagen, hadde jeg vært sjef hadde jeg ikke vært i tvil om hva jeg skulle ha gjort, men jeg tror pga hvordan han er så tør han ikke sparke han, men jeg blir forferdelig sliten av dette. 

hvordan skal jeg trøste meg selv. 

Anonymkode: a518f...abb

Dere andre er ikke ansvarlig for å gjøre kollegaens oppgaver. Om dere gjør mer enn dere skal, så er det ikke sikkert at sjefen ser hvor udugelig kollegaen din er?

Anonymkode: 40956...b63

• Liker 2
Skrevet

Akkurat sånn er det på min arbeidsplass også. Bare at vi har 2 totalt udugelige mennesker, og 2 som må gjøre alle jobb. Tatt det opp med sjefen hver uke de siste 4 månedene, han svarer alltid "jeg skal sørge for at det blir bedre!" Jeg har to jobbintervjuer denne uken. Håper de går bra, for å si det sånn. Arbeidsgivere gjør ikke noe før alle de gode har dratt. Da ser de problemet selv, og først da er det er problem.

Anonymkode: 12ce6...4b5

Skrevet

Dere gjør deres oppgaver, ikke hans. Og dersom sjefen spør hvorfor dere ikke kan ta oppgaver for XX, så sier du at XX har ansvar for YY oppgaver, og at selv om dere til tider kan vise fleksibilitet ved fravær når dere har kapasitet, så må dere i hektiske perioder prioritere egne arbeidsoppgaver først. 

Anonymkode: a6342...a5f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...