Gå til innhold

Var aktiv før. Vil tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg fanget i min egen kropp. Før var jeg 12/15 kg lettere, med større muskelmasse, relativt slank, og veldig utholdende.

Ble utsatt for overgrep rett før eksamnene. De gikk så klart i dass de også. Framgangen i jobben som jeg begynte å bli bedre i stagnerte. Fikk ikke sove, sluttet å trene. Kostholdet ble ikke så bra heller.

har hatt flere mislykkede forsøk på å komme tilbake til der jeg var, men kjenner ikke kroppen min igjen. Selv om jeg har lært mye i de aktive årene, er det akkurat som om kroppen ikke vil. Har prøvd mange ganger, og forstår ikke hvordan noe jeg før så på som ingenting, plutselig har blitt så uoverkommelig.

Har gått fra å være sterk, til ubrukelig. Var noe stiv før også, men nå har jeg virkelig stivnet til. Kondisjonen er også borte. 

Hater kroppen min. Er sint for at det jeg har jobbet så hardt for er borte. 7 års trening i dass. Alt virket så enkelt før, men vet ikke hvor jeg skal starte. Føler jeg skyter i blinde. Håper også at det svinet får ballene sine knust en dag.

Anonymkode: fb506...e2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj. Dette ble veldig rotete, men godt å få skrevet det ned også.

Anonymkode: fb506...e2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...