Gå til innhold

Koloskopi bekymringer

Fremhevede innlegg

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smaker omtrent like ille som vodka og appelsinjuice ;) . Jeg prøvde å ta mest mulig bånnski for å få det ned fortest mulig. Hvis du har tatt rektoskopi så fikser du denne undersøkelsen også! Prøv å pust og vær så rolig i kroppen som du klarer. Vil ikke anbefale kino eller restaurant etterpå. Du kan bli litt luftig ;) 

Anonymkode: f5a56...286

Haha uff, får bare helle det ned og heller ta meg en tyggis rett etterpå da kanskje.
Og det blir neppe noe annet enn senga (eller do?) når jeg er trygt hjemme igjen, er nok helt utslitt innen det er over så pinglete som jeg er! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra. Mange sykehus har praksisen at de ikke kan tilby smertestillende etter kl 15, men da ligger jo alt an til en grei undersøkelse. Hvis du heller ikke har hatt operasjoner som har gitt arrdannelse i tarmen trenger du heller ikke bekymre deg voldsomt for smerter. Det er den første delen av undersøkelsen som er ubehagelig og vond, så det gjelder å holde ut de første 5 minuttene. Lykke til dette går fint skal du se!

Anonymkode: b6e4e...4fa

Dette var mer beroliggende! Har lest så altformye om at det gjør så vondt og det tror jeg jo forsåvidt på, men det hadde vært fantastisk om det bare var de første 5 (helst første minuttet) som er verst. Krysser alle fingre for at det skal gå fort og mest mulig smertefritt. Gleder meg bare til det er over og satser på og aldri gjøre det igjen, haha! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...