Gå til innhold

Når daten sier han et forelsket i deg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...etter kun 2-3 ukers kontakt... Vi har vært hatt masse kontakt på tlf, mld, og snap, vært på to dater, og hatt sex en gang...🙈 

Hva tenker dere andre single om dette..? Er det normalt å si bor slikt så tidlig?? 

Selv er jeg "nettopp" blitt singel, og tenkte vi bare datet og hadde det "gøy" ilag.. 

Anonymkode: 3a034...928

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

At han ikke er forelsket, men betatt og ivrig pga så intensiv kontakt dere har hatt.. 

Endret av annebanane
  • Liker 2
Skrevet

Folk er forskjellige. Noen blir forelsket fort som fy, andre bruker evigheter. Han er nok forelsket, men urutinert å gå ut med det så tidlig. Mange blir skremt. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes i alle fall det er fint og modig av ham å være så ærlig.

• Liker 1
Skrevet

Desperat. Alt for lite erfaring. Tar det første og beste fordi han er sulteforet på kvinnelig oppmerksomhet. Easy come, easy go. Vær på vakt. 

Anonymkode: 02df7...b63

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sagt at jeg er forelsket uten at det har betydd at jeg har lyst til å være i et forhold med personen. Har ikke vært DER enda, det har bare betydd at jeg er forelsket.. En fin ting å starte på, men betyr ikke "the love of my life".

Samtidig er ofte slike som meg easy come, easy go. Jeg forelsker meg lett, men følelsene kan fort dabbe av også. Mennesker som tar ting mer seriøst grubler nok mer over sånt enn det jeg gjør.

Anonymkode: d8f4e...73a

• Liker 1
Skrevet

Syns ikke det er rart at han sier det, for sånne ting kan gå fort. På et vis er det ikke så veldig fort heller hvis dere har hatt mye kontakt og har hatt sex allerede. Husk at de fleste ikke mener "forelsket" på samme måte som "in love". Jeg føler "forelsket" er noe man sier om noen man liker veldig godt. Vær glad du har funnet en som tør å være ærlig, og du må da være betatt og ha følelser for han selv, når dere har så mye kontakt?

Anonymkode: 01888...8e9

Skrevet

Han er forelsket. Han sier ikke at han elsker deg. Forelsket er på like linje med å være betatt for mange. Og det er ikke unaturlig etter noen uker med hyppig kontakt. Hadde han sagt "jeg elsker deg" så hadde det vært tidlig ja.

Anonymkode: fe2e4...d6a

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er forelsket. Han sier ikke at han elsker deg. Forelsket er på like linje med å være betatt for mange. Og det er ikke unaturlig etter noen uker med hyppig kontakt. Hadde han sagt "jeg elsker deg" så hadde det vært tidlig ja.

Anonymkode: fe2e4...d6a

Enig!

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

...etter kun 2-3 ukers kontakt... Vi har vært hatt masse kontakt på tlf, mld, og snap, vært på to dater, og hatt sex en gang...🙈 

Hva tenker dere andre single om dette..? Er det normalt å si bor slikt så tidlig?? 

Selv er jeg "nettopp" blitt singel, og tenkte vi bare datet og hadde det "gøy" ilag.. 

Anonymkode: 3a034...928

At dere horer rundt, med andre ord? Kanskje samvittigheten hans mener dere bør bli et par og gifte dere, etter det dere har holdt på med..

Ikke alle liker å være så løse på tråden.

Anonymkode: 9f28d...ff0

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At dere horer rundt, med andre ord? Kanskje samvittigheten hans mener dere bør bli et par og gifte dere, etter det dere har holdt på med..

Ikke alle liker å være så løse på tråden.

Anonymkode: 9f28d...ff0

:hoho:

Så uten å vite om ts (eller daten) er en psykotisk massemorder så skal de gifte seg og poppe ut små potensielle psykopat-unger? For det er jo en god løsning.. :ironi: Gi det et par år så du ikke risikerer at han er komplett sprø i knollen.

PS: dette er ikke 1700-tallet. Det sluttet for en god stund siden. "Å hore rundt" er ikke politisk korrekt terminologi. Skjerpings på å uttrykke seg som et normalt høflig menneske.

Anonymkode: 6b4c7...b3a

Skrevet

Han sier jo bare at han er forelsket, altså at han virkelig liker deg, det er jo helt topp! Han sier jo ikke at han elsker deg. :)

Anonymkode: 2de53...55c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...