Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere flørtet og kysset med en gutt flere ganger tidligere på fest, men det har aldri blitt noe mer siden han ikke har virket interessert i noe videre. På siste fest jeg var så fikk denne gutten høre at jeg datet en fyr og det første han da gjør er å legge an på venninnen min og hun var gladelig med på leken. Denne gutten og jeg kranglet i tillegg samme kveld før dette skjedde og har ikke vært på talefot siden. Han ble med venninnen min hjem samme kveld. 

Jeg følte at dette var feil av dem begge, han å flørte med min venninne og hun ved å flørte tilbake. Jeg er jo ikke sammen med han, men venninner ligger vel unna noen andre venninner tidligere har styret med?

Venninna mi ville til og med be oss med dem på dobbeldate ( meg og daten min, med de to ). For meg blir dette litt absurd? 

Hun skal snart ha fest og denne fyren som jeg ikke er på talefot kommer, noe som gjør at jeg ikke vil komme. Hvorfor må hun be akkurat han?

Er det meg eller venninna mi som er på viddene her? 

Anonymkode: ed486...7e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er jo ikke på talefot, og han er ikke interessert i deg. 

Anonymkode: dc208...7e5

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere er jo ikke på talefot, og han er ikke interessert i deg. 

Anonymkode: dc208...7e5

Nei, og siden vi ikke er på talefot så vil jeg ikke vært til stede der han er.

TS.

Skrevet

Han ble sjalu og ville ta igjen og gjorde dette ved å legge an på venninnen din. Hvis venninnen din viste at du var interessert i han så er det jo dårlig gjort. Men nå har jo du funnet deg en ny og du har jo faktisk ikke vært sammen eller hatt sex med gutten. Jeg ville blitt mest sur på gutten som "brukte" venninnen din, men ville ikke ødelagt vennskapet med venninnen over dette. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Bananen skrev:

Han ble sjalu og ville ta igjen og gjorde dette ved å legge an på venninnen din. Hvis venninnen din viste at du var interessert i han så er det jo dårlig gjort. Men nå har jo du funnet deg en ny og du har jo faktisk ikke vært sammen eller hatt sex med gutten. Jeg ville blitt mest sur på gutten som "brukte" venninnen din, men ville ikke ødelagt vennskapet med venninnen over dette. 

Jeg ser hva du mener, men er det ikke alltid "no go" for venninner å rote med noen andre venninner har vært bortpå? 

Skrevet

Jeg ser hva du mener, men er det ikke alltid "no go" for venninner å rote med noen andre venninner har vært bortpå? 

tror at det kommer an på vennegjengen og hvor mye hun viste om deres historie. Hvis hun vet at du har vært interessert i han så burde hun ha spurt deg om det var greit at hun gikk for han før noe skjedde.

Skrevet

Du har jo fått ny kjæreste. Og han andre hadde du ikke sex med. Jeg mener du har overhodet ingen grunn til å være sur.

Anonymkode: 264fd...721

• Liker 5
Skrevet

la oss se:
Du har så vidt kysset litt med en fyr på fylla
Du har gått videre
Du vil ikke snakke med han
Du vil ikke være i samme rom som han

At du har kyssa noen på fylla gir deg på ingen måte enerett over disse resten menneskene av livet. Spesielt ikke noen som ikke var interessert i noe mer med deg.
Venninna di dater faktisk fyren, og du vil nekte henne invitere han på fest fordi du kyssa litt med han på fylla og kranglet litt med han?
Slutt å lag drama, enten tar du deg sammen å oppfører deg som ett voksent menneske, eller så dropper du dra på festen og forteller venninna di at du mener du har enerett på noen du kyssa litt på fylla.

• Liker 7
Skrevet

Du er definitivt helt på viddene.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan skjønne at du ikke hadde likt det om det var en tidligere eks eller om du fortsatt var forelska i han, men når det bare er en tidligere flørt og når du attpåtil har fått deg kjæreste, så forstår jeg ikke problemet. Du eier ikke venninna di, og hadde du vært en god venninne så hadde du vel unnet henne dette?

Anonymkode: ff829...fc1

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Denne gutten er definitivt ikke intresssert i henne da han tidligere har snakket dritt om henne og vet at hun har solgt sex. 

Om hun vil omgås han og be han på fest er hennes valg, men jeg vil ikke omgås slike mennesker.

TS. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tidligere flørtet og kysset med en gutt flere ganger tidligere på fest, men det har aldri blitt noe mer siden han ikke har virket interessert i noe videre. På siste fest jeg var så fikk denne gutten høre at jeg datet en fyr og det første han da gjør er å legge an på venninnen min og hun var gladelig med på leken. Denne gutten og jeg kranglet i tillegg samme kveld før dette skjedde og har ikke vært på talefot siden. Han ble med venninnen min hjem samme kveld. 

Jeg følte at dette var feil av dem begge, han å flørte med min venninne og hun ved å flørte tilbake. Jeg er jo ikke sammen med han, men venninner ligger vel unna noen andre venninner tidligere har styret med?

Venninna mi ville til og med be oss med dem på dobbeldate ( meg og daten min, med de to ). For meg blir dette litt absurd? 

Hun skal snart ha fest og denne fyren som jeg ikke er på talefot kommer, noe som gjør at jeg ikke vil komme. Hvorfor må hun be akkurat han?

Er det meg eller venninna mi som er på viddene her? 

Hvorfor bryr du deg når du har funnet deg en ny???

Skrevet
Akkurat nå, O.G. skrev:

Hvorfor bryr du deg når du har funnet deg en ny???

Bryr meg ikke om det med han, men hvordan hun er som venninne. Man tar ikke venninners rester. 

Skrevet

Bryr meg ikke om det med han, men hvordan hun er som venninne. Man tar ikke venninners rester. 

Men du har ikke hatt ham så han er ikke restene dine.

Skrevet

Hun venninna di bør skjønne at hun blir utnytta og kutte han ut. Nå vet du at han hvertfall ikke er noe å samle på.

Anonymkode: c3c4e...0aa

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men han er ikke dine rester. Du er på viddene, og du driter deg ut.

Anonymkode: 9729c...0f3

• Liker 2
Skrevet

Først av alt, hvor gammel er du og din venninne? Minner meg litt om 17-års alder drama. Uansett så er jo ikke dette ok av din venninne, spesielt om hun er klar over at du har ett godt øye til fyren

Skrevet

Ok, så den som ikke er interessert i deg skal la være å se/flørte med andre?

Anonymkode: c6c82...f5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...