Gå til innhold

Vaginal plastikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har tatt vaginal plastikk? Kunne tenkt meg det i fremtiden, fordi jeg får hatt kommentarer på at jeg har for stor vagina. Og det fra gutter med 14-16 cm. Om jeg er veldig opphisset kan jeg få inn hel hånd, og den går rett inn etter 5 minutters forspill. Sexlysten er ødelagt akkurat nå, fordi det er vondt å høre. :( 

Om dere har tatt, er det verdt det? Vet at det er mye som kan skje, og du kan for eksempel på lekkasjer. 

Anonymkode: 92a8f...d63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har. Vaginaen er like stor som før(ble utvidet igjen etter et år), og sliter med nervesmerter i ettertid. 

Anonymkode: 18c10...614

• Liker 1
Skrevet

Hallo, hva er galt med å få inn en hel hånd? Jeg elsker fisting og da får typen hånda inn med olje med lite oppvarming. Jeg er ikke spesielt vid fordiom? Typen kommer like lett med sin 18cm tiss inni meg. De gutta du har vært med har tydeligvis ikke vært spesielt modne i hue sitt når de faktisk har SAGT at du har for stor vagina. Ha sex med voksne mannfolk istedet. 14 cm tiss er ikke særlig stort heller, så det er vel det som er problemet dems. Husk at menn ofte faktisk foretrekker en vid vagina fremfor en trang en.

Anonymkode: ca2c2...0a4

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hallo, hva er galt med å få inn en hel hånd? Jeg elsker fisting og da får typen hånda inn med olje med lite oppvarming. Jeg er ikke spesielt vid fordiom? Typen kommer like lett med sin 18cm tiss inni meg. De gutta du har vært med har tydeligvis ikke vært spesielt modne i hue sitt når de faktisk har SAGT at du har for stor vagina. Ha sex med voksne mannfolk istedet. 14 cm tiss er ikke særlig stort heller, så det er vel det som er problemet dems. Husk at menn ofte faktisk foretrekker en vid vagina fremfor en trang en.

Typen min har forresten digre hender ;) Så ikke tenk på det ihvertfall. Vaginaen er utrolig elastisk og kan få det meste inn om man har nok oppvarming. Bare tenk fødsel du. Når en trang vagina kan få et stort barn ut uten problemer. Skjønner du hva jeg mener her?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...