Gå til innhold

Irregulære celler, hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i 5 år hatt uregelmessig mensen, vært mye hos lege men de har aldri funnet ut av dette. Jeg flyttet til en annen by og somlet meg aldri til å bytte fastlege, så bestilte time hos volvat. Her tok jeg ny celleprøve i august, hvor de fant celleforandringer. Tok en ny prøve nå i januar og fikk telefon nå hvor hun snakket om irregulære celler og at jeg måtte inn til ny prøve da med vevsprøve (fikk allerede nå til mandag). Jeg stilte masse spørsmål, men hu sa hun ville utdype og snakke mer om dette til mandag.

Nå er jeg livredd, og tanken om kreft og det å ikke kunne få barn streifet meg med en gang. Noen som har opplevd dette? Hva vil det si å ha irregulære celler, og fjerne guppen på livmorhals? Noen som har gjort dette?

Anonymkode: 2c527...360

Skrevet

Jeg tenker vel at de uregelmessige blødningene og celleforandringene dine ikke nødvendigvis henger sammen i hvert fall, ettersom jeg regner med du har tatt celleprøver tidligere når du har vært innom med det problemet. Og siden celleprøven i august viste celleforandringer uten at noe tiltak ble iverksatt (bare ny celleprøve i januar), så er det vel ikke sannsynlig at det er snakk om alvorlige celleforandringer, sånt utvikler seg normalt langsomt. IKKE krisemaksimer. Pust rolig. Skriv ned spørsmål til legen på mandag, det er ikke alltid så lett å huske det man ville spørre om hvis man er litt stresset under en legetimen.

Anonymkode: b9399...ff2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...