Gå til innhold

Litt sent ute til Valentines!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Valentines kom litt for brått på i år. Har rett og slett ingenting å glede dama med i år :/ Må en side, er ingen av oss ekstremt opptatt av det, i tillegg til at man kan argumentere for at det er et "delt ansvar", men på en annen side, vil jeg gjerne gi henne en liten oppmerksomhet. Er jo fryktelig glad i henne. 

Noen som har noen tips/litt inspirasjon til en stakkars jævel som er for sent ute? :) 

- Ja, jeg vet hvor tafatt det er å komme rekende med et sånt spørsmål _på_ Valentines, men det er nå sånn det ble i år.. Så dét trenger jeg ikke noen til å peke ut. Rimelig sikker på at jeg ikke driver med "tjenesteforsømmelse" ellers :) 

Anonymkode: dd807...675

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en bukett med roser, og favorittgodisen hennes + et kort

Kjøp inn og lag god middag til dere

Kjøp inn snacks og godis og se en film

• Liker 1
Skrevet

Sjokolade, blomster, lag middag, spander kino 

Skrevet

Blomster, et hyggelig kort, yndlingsgodiset... Alt er innafor. Det viktige er å gi henne litt oppmerksomhet.

Anonymkode: a81ce...f06

Skrevet

For sent ute til hva da? 

Er det ikke vanlig med gave eller middag på en slik dag. 

Anonymkode: f5a23...bb5

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For sent ute til hva da? 

Hva så? TS skriver at han gjerne vil gjøre det. Han ønsker å glede dama si i dag og er vel ikke avhengig av at det er vanlig for å gjøre det.

Anonymkode: cc1dc...34e

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For sent ute til hva da? 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva så? TS skriver at han gjerne vil gjøre det. Han ønsker å glede dama si i dag og er vel ikke avhengig av at det er vanlig for å gjøre det.

Oi beklager. Leste litt fort og trodde dette var enda ett av de inleggene som skal poengtere hvor unødvendig valentines dag er og at det er teit å gjøre noe selv om man vil. beklager så mye :) 

Skrevet

Hjemmelagd middag og et kort/brev er mer enn nok og fort gjort :) 

Du som er glad i henne vet vel hva hennes favoritt mat er. Lag no hun ikke har spist på lenge og gjør no sammen som dere begge liker.

Jeg gjør det kjempe enkelt idag. Har satt opp en enkel sitte stasjon i hagen med et lite bål og gode tepper. Skal ha pinnebrød og blåbærsyltetøy som jeg vet kjæresten min ikke har hatt på kjempe lenge :) 

Anonymkode: c281f...550

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi beklager. Leste litt fort og trodde dette var enda ett av de inleggene som skal poengtere hvor unødvendig valentines dag er og at det er teit å gjøre noe selv om man vil. beklager så mye :) 

Går greit det :)

Har ikke noe i mot denne dagen. 

Skrevet (endret)

Vel, det er biff og blowjob den 14 mars. Du får ta det da.

Endret av O.G.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...