AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #1 Skrevet 14. februar 2017 Hei, Jeg har jogget ca 5 ganger i uka siden før jul, og er forkjølet nå. Sår i halsen og tett i nesa, men det hender det letter ila dagen. Nyser og hoster.. Er det ok å jogge ute i 5 minus? eller er det ille? Har ikke feber. Anonymkode: 1e35f...d8d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #2 Skrevet 14. februar 2017 Det jeg bruker som tommelfingerregel er at så lenge jeg har "vondt" fra nakken og opp så kan jeg trene, men ikke så hardt. Har du problemer med luftveiene, slim i lungene osv. altså fra nakken og ned så kan det være greit med en liten pause. Du må nesten kjenne på det selv om det er lurt. Blir du ikke verre så kan du sikkert trene lett. Anonymkode: e7a9d...893
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #3 Skrevet 14. februar 2017 Det er generelt ikke lury å trene hardt når man er forkjøla. Det er enda mindre lurt når det er mimusgrader ute. Hvis du ikke skal prestere på høyt nivå på en nært forestående konkurranse bør du droppe trening til du kjenner at du er nesten bra igjen. Anonymkode: 74083...1fa
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #4 Skrevet 14. februar 2017 Helt ok å trene lett med luftveisinfesjon uten feber, men hadde likevel ikke gjort det i minusgrader. Kan du ikke løpe på mølle eller noe til du er frisk? Anonymkode: d4723...e9e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 Jeg er enda sykere i dag. pottetett og vondt i nakken. Får bare vente til jeg blir frisk. Har ikke medlemskap på treningsenter, jogger bare ute. Kjipern å ta pause da jeg er så avhengig av det lille kicket både energimessig og med tanke på stress. Men nå er jeg helt sylta så. Anonymkode: 1e35f...d8d
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 På Tuesday, February 14, 2017 den 11.17, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg har jogget ca 5 ganger i uka siden før jul, og er forkjølet nå. Sår i halsen og tett i nesa, men det hender det letter ila dagen. Nyser og hoster.. Er det ok å jogge ute i 5 minus? eller er det ille? Har ikke feber. Anonymkode: 1e35f...d8d Når kroppen er forkjølet tar man det normalt med ro til hals og nese er tilbake i normalform. Ville du presset en bil opp i 80 km/t på 2. Gir? Anonymkode: bd82e...5b2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enda sykere i dag. pottetett og vondt i nakken. Får bare vente til jeg blir frisk. Har ikke medlemskap på treningsenter, jogger bare ute. Kjipern å ta pause da jeg er så avhengig av det lille kicket både energimessig og med tanke på stress. Men nå er jeg helt sylta så. Anonymkode: 1e35f...d8d Om du føler for å bevege deg, kan du jo lete opp hjemmetreningsvideoer på youtube. Yoga for eksempel, det er glimrende når man er småtufs men likevel har lyst til å få litt rørsle i kroppen. Anonymkode: 3c30d...08e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå