Gjest Catalina Culès Skrevet 14. februar 2017 #1 Del Skrevet 14. februar 2017 I dag starte 8.-delsfinalen i Champions League. Dette er de første kampene, som spilles i kveld: PSG- Barcelona og Benfica- BVB. Hva tror dere blir resultatene her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #2 Del Skrevet 14. februar 2017 PSG - Barcelona 2-0 Benfica - BVB 1-1 Anonymkode: 26208...295 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aegon Targaryen Skrevet 14. februar 2017 #3 Del Skrevet 14. februar 2017 PSG-Barcelona 2-1 Benfica- Dortmund 2-3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. februar 2017 #4 Del Skrevet 14. februar 2017 Barcelona vil få det tøft mot PSG som er i kjempeform om dagen og jeg tror Benfica vil ryste Dortmund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 14. februar 2017 #5 Del Skrevet 14. februar 2017 Jeg tror det blir hjemme seier på begge kampene PSG - Barce 3-1 Benfica - Dortmund 2-1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. februar 2017 #6 Del Skrevet 15. februar 2017 I kveld skal Real Madrid- Napoli og Bayern-Arsenal spille kamp. Håper på Napoli seier, men da må det et mirakel til. Hadde også vært gøy om Arsenal vant, noe som også er veldig tvilsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 15. februar 2017 #7 Del Skrevet 15. februar 2017 her blir også hjemme seier i begge kampene, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå