Gå til innhold

Game of Thrones er veldig overrated

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett alle sesongene og var veldig spent på alt oppstyret, men herregud så overvurdert! Misforstå meg rett, serien er god den, men den er ikke så fantastisk bra som "alle" skal ha det til. Og en av folks favorittkarakter Daenerys..? For en utrolig kjedelig karakter! Jeg satt bokstaveligtalt gjennom 3 sesonger og bare venta på at dragene skulle spise ho snart. Jeg skal se sesong 7, men forventningene kommer ikke til å være veldig høye.

Flere med samme formening? :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke serien er overrated, men er enig i at den karakteren er kjedelig.

Anonymkode: 0bd9a...69b

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke serien er overrated, men er enig i at den karakteren er kjedelig.

Anonymkode: 0bd9a...69b

2 av sesongene var ufattelig mye prat. Så ble det en halvtimes tid med spenning, også var det prat igjen.. 

• Liker 1
Gjest Aegon Targaryen
Skrevet

Game of Thrones er tidens dårligste serie. Makan til møkk 

• Liker 1
Skrevet

Overvurdert?? omg aldri.

Må jo såklart nevne at bøkene er masse bedre! Du vet oss lesefolk, må skryte til alt og alle at vi faktisk leser ;p Litt som vegetarianere.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Aegon Targaryen skrev:

Skeptisk xD

Skrevet
2 minutter siden, matters2matter skrev:

Overvurdert?? omg aldri.

Må jo såklart nevne at bøkene er masse bedre! Du vet oss lesefolk, må skryte til alt og alle at vi faktisk leser ;p Litt som vegetarianere.

Yeah, jeg leser jeg og. Har ikke lest disse da

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Fame skrev:

Yeah, jeg leser jeg og. Har ikke lest disse da

De er veldig bra, mye bedre enn serien :) Om du noen gang trenger noe å lese på ;)

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, matters2matter skrev:

De er veldig bra, mye bedre enn serien :) Om du noen gang trenger noe å lese på ;)

Kjedelig å måtte vente til sånn bok nummer 8 før Daenerys kommer seg over havet :nigo:

Skrevet
Akkurat nå, Fame skrev:

Kjedelig å måtte vente til sånn bok nummer 8 før Daenerys kommer seg over havet :nigo:

Ja, det er sant. Og du vet, forfatteren er jo ikke akkurat ung lenger heller, litt slemt å si men jeg håper han rekker å bli ferdig.. Men han bruker jo 5++ år per bok, og det er hvertfall to bøker til :O

Blir kanskje sånn som denne lange serien, husker ikke hva den heter, men originalforfatteren døde, så han fikk en annen til å avslutte bøkene for seg. Timewheel eller portal of time eller noe?

• Liker 1
Skrevet

Mange som digger den og syns den er bra, så man kan vel ikke kalle den overrated. Serien gjør det den skal og fungerer for mange mennesker. Selvsagt er det enkelte som ikke liker den, men det betyr ikke at den er overrated

Anonymkode: 3d871...141

• Liker 3
Gjest Aegon Targaryen
Skrevet

Personlig gidder jeg ikke og begynne på bøkene før han eventuelt faktisk blir ferdig med den. 

3 minutter siden, Fame skrev:

Skeptisk xD

Kan virkelig ikke forstå det.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange som digger den og syns den er bra, så man kan vel ikke kalle den overrated. Serien gjør det den skal og fungerer for mange mennesker. Selvsagt er det enkelte som ikke liker den, men det betyr ikke at den er overrated

Kan bety at den er overrated for meg :)

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Fame skrev:

For en utrolig kjedelig karakter!

Fake news!

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, Aegon Targaryen skrev:

Hvorfor har du ett brukernavn fra Game of Thrones da?   

Anonymkode: c1032...204

• Liker 1
Gjest Aegon Targaryen
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du ett brukernavn fra Game of Thrones da?   

Anonymkode: c1032...204

Jeg tror du er smart nok til og forstå at det ikke var alvorlig ment.

Skrevet
4 minutter siden, Fame skrev:

Kan bety at den er overrated for meg :)

Tror du må slå opp det ordet i ordboka...

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du må slå opp det ordet i ordboka...

Overrated - anything that is over credited or hyped 

• Liker 1
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Liker historien og plottet. Men synes serien kan være langtekkelig, mye prat og dautid. Sessong 5 var kjempe skuffende, syntes jeg satt å så episode på epsiode uten at noe spes skjedde. Daenerys er den mist spennende og mest irriterende synes jeg, liker å følge Jon snow, Lannisters og Arya bedre. Bran har jeg heller ikke klart å synes er interessant enda heller. Den beste karakteren er død og det er litt kjett, Ramsay. Var bra når han døde, men så kom jeg på at han var en av de som lagde spenning og engasjement.

Skrevet

Beste serien som finnes! Jeg elsker Game of Thrones😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...