Gå til innhold

Damer på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, jeg har ganske nylig begynt å tindre igjen og kjenner jeg er litt lei allerede. Det som frustrerer meg mest er mangelen på profiltekst hos mannfolka, det er så mange som enten har blankt felt eller som feks kun skriver "Consultant/183/skiing" . Det er liksom ingenting å gå etter, og jeg gidder jo ikke sveipe til høyre på kún et bilde eller tre.

Hvordan stiller dere dere til dette?

Anonymkode: b1a42...155

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så, jeg har ganske nylig begynt å tindre igjen og kjenner jeg er litt lei allerede. Det som frustrerer meg mest er mangelen på profiltekst hos mannfolka, det er så mange som enten har blankt felt eller som feks kun skriver "Consultant/183/skiing" . Det er liksom ingenting å gå etter, og jeg gidder jo ikke sveipe til høyre på kún et bilde eller tre.

Hvordan stiller dere dere til dette?

Det samme gjelder jo for damene også! Du får ta Tinder for det det er. Ikke mer enn en sexapp. Kanskje du er så heldig å finne noen som er type kjærestemateriale, men det er jo nærmeste som å finne nåla i høystakken.

Du glemte også en ting er veldig frustrerende for både menn og kvinner som bruker appen, og det er de menneskene som aldri svarer når man starter en samtale. 

Anonymkode: 235c7...def

• Liker 1
Gjest canacas
Skrevet

Hvis du vil ha utfyllende profiltekst får du logge deg på sukker i stedet. Det er de som ikke har særlig tekst der heller, men det er i alle fall vanlig å ha. 

Hva spiller teksten egentlig for noen rolle forresten? Sveiper du høyre på en du ikke finner fysisk tiltrekkende, om han skriver de "rette" tingene? Neppe... Ta Tinder for hva det er, det gjelder egentlig all nettdating. Utseendet teller mest. 

Skrevet

Jeg fant min forrige kjæreste der, og vi var sammen et par år. Når jeg var der sist følte jeg det funket, og jeg møtte mye interessant mennesker - når blir jeg bare motløs. Opplevde det ikke som en puleapp før. Nei, jeg sveiper ikke til høyre på noen jeg ikke finner fysisk tiltrekkende, men jeg er ikke veldig opptatt av utseendet og synes både høye, lave, tynne, tykke, mørke, lyse and so on kan være tiltrekkende så lenge de er interessante mennesker.

Gjest canacas
Skrevet

Da tror jeg det er best å prøve sukker i stedet. 

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det samme gjelder jo for damene også! Du får ta Tinder for det det er. Ikke mer enn en sexapp. Kanskje du er så heldig å finne noen som er type kjærestemateriale, men det er jo nærmeste som å finne nåla i høystakken.

Du glemte også en ting er veldig frustrerende for både menn og kvinner som bruker appen, og det er de menneskene som aldri svarer når man starter en samtale. 

Anonymkode: 235c7...def

Det pussige er jo at det absolutt mest vanlige å skrive i profilen, i tillegg til høyde, er "ikke interessert i ONS/sex/moro/noe useriøst". Ganske ofte er det alt som står der.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan møttes egentlig folk før Tinder eller Sukker? 
:) 

Skrevet
På 14.2.2017 den 9.04, canacas skrev:

Hvis du vil ha utfyllende profiltekst får du logge deg på sukker i stedet. Det er de som ikke har særlig tekst der heller, men det er i alle fall vanlig å ha. 

Hva spiller teksten egentlig for noen rolle forresten? Sveiper du høyre på en du ikke finner fysisk tiltrekkende, om han skriver de "rette" tingene? Neppe... Ta Tinder for hva det er, det gjelder egentlig all nettdating. Utseendet teller mest. 

Enig i det,  jeg har kontakt med ei og begge er ute etter et forhold, traff henne på sukker for noen måneder siden og ingen av oss hadde noe spesielt med tekst i profilen. 

Kan ikke alltid stole på det de skriver heller, så mye er nok plusset på litt. 

Den første meldingen jeg skrev var forresten "Hei"

Anonymkode: a50f2...2b1

Skrevet

Slik jeg ser det er Tinder for de som ikke gidder/orker å skrive noe særlig om seg selv. Enten fordi de bare vil ha en sexpartner eller fordi de bare bruker appen som en ekstra "backup", ikke hovedkilden til dating.

Har du et sosialt liv og treffer folk ellers, så bruker du bare Tinder fordi "alle er der", ikke med forhåpning om at det er eneste kilden til en ny kjæreste.

Anonymkode: 0095e...29a

Skrevet
2 timer siden, Caleb skrev:

Hvordan møttes egentlig folk før Tinder eller Sukker? 

Kan ikke snakke for folk, men personlig møtte jeg ingen. Hadde sikkert fortsatt vært forholdsvis jomfru om det ikke var for internetten.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Okapi skrev:

Kan ikke snakke for folk, men personlig møtte jeg ingen. Hadde sikkert fortsatt vært forholdsvis jomfru om det ikke var for internetten.

Eller så hadde du kanskje etter hvert blitt tvunget til å møte noen på den tradisjonelle måten? 

Er positiv til bruk av nettdating, men synes også det er synd at det har blitt den vanlige måten å møte folk på. Vet om personer som i stedet for å ta kontakt med noen de ser i virkeligheten heller prøver å finne de på Tinder, Happn eller Facebook når de kommer hjem. 

Skrevet
1 minutt siden, Caleb skrev:

Eller så hadde du kanskje etter hvert blitt tvunget til å møte noen på den tradisjonelle måten? 

Kan selvsagt være, men det er farlig å sette hardt mot hardt. Iblant funker det, iblant gir man heller bare opp fullstendig.

Skrevet
1 minutt siden, Okapi skrev:

Kan selvsagt være, men det er farlig å sette hardt mot hardt. Iblant funker det, iblant gir man heller bare opp fullstendig.

Mulig.

Jeg var selv håpløs i oppveksten og har virkelig måtte gå gjennom mange ubehagelige konfrontasjoner med meg selv for å ta hånd om denne delen av livet mitt. Burde sikkert gitt opp flere ganger. Jeg husker også at i perioder hvor jeg aktivt brukte nettdating ble det fort en hvilepute og unnskyldning til å ikke kontakte kvinner på den tradisjonelle (nå utradisjonelle) måten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...