Gå til innhold

Jeg er hemmelig forelska i Eldar Rønning

Gjest Mayana

Anbefalte innlegg

12 timer siden, JackIost skrev:

Utvilsomt en bra mann, men kjedelig og uinteressant, både som langrennsløper og som deltaker av Mesternes mester :)

Det kan hende, men det var jo ikke det du skrev i det forrige innlegget :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest thejohan

Enig! Jeg har aldri tenkt sånn over det, før Mesternes Mester i år.

Jeg hadde ikke lagt meg under senga å brånekta om han kom på besøk, for å si det sånn! :P

Endret av thejohan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, FrkSvår skrev:

Det kan hende, men det var jo ikke det du skrev i det forrige innlegget :-)

Jo, det var ingen motsetninger mellom de innleggene :)

Rønning bør for øvrig rette en stor takk til Petter Northug, som har sørget for at Rønning har 4 VM-gull i stafett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ts mente han ene komikeren fra Bye og Rønning (vet ikke fornavnet)😂

Men personlig synes jeg at Frode Grodås er mye kjekkere. Han er mannenam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en pingle som ikke turte å velge den som låg nest sist på resultatlisten som er kotymen i programmet. 

Godt at han røyk ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hallepalle skrev:

Han er en pingle som ikke turte å velge den som låg nest sist på resultatlisten som er kotymen i programmet. 

Godt at han røyk ut. 

Enig :) Men han hadde nok tapt mot Tonje også, har vel gjort det sjokkerende dårlig i de fleste øvelser, blitt knust av eldre menn som Odd og Frode i fysiske øvelser, og også most av Helene, ganske flaut at en mann på 34 år som var langrennsløper på høyt nivå gjorde det så dårlig, og komisk å høre på det han sa hver gang "neste gang skal jeg vinne!", som å høre Liverpoolsupportere snakke om at "neste år skal vi vinne serien" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, JackIost skrev:

Enig :) Men han hadde nok tapt mot Tonje også, har vel gjort det sjokkerende dårlig i de fleste øvelser, blitt knust av eldre menn som Odd og Frode i fysiske øvelser, og også most av Helene, ganske flaut at en mann på 34 år som var langrennsløper på høyt nivå gjorde det så dårlig, og komisk å høre på det han sa hver gang "neste gang skal jeg vinne!", som å høre Liverpoolsupportere snakke om at "neste år skal vi vinne serien" :)

Du kan heller diskutere det i mesternes mester tråden. Utrolig synd at vi ikke får se mer til han, han var litt sånn corky og morsom. Full av selvironi :hjerter:

Endret av Mayana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JackIost skrev:

Du har jaggu mye imot Eldar Rønning.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mayana skrev:

Han er sjalu ;)

På ingen måte, har bare alltid syntes at han er teit :) En som åpenbart har vært misunnelig på Northug for den oppmerksomheten og de resultatene han har hatt :)

Et eksempel:

https://www.nrk.no/trondelag/oppgitt-over-northug-sporsmal-1.11537184

Rønning taklet aldri at media er opptatt av Northug og ikke det minste interessert i hva Rønning har å si :)

Endret av JackIost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...