hjärterdam Skrevet 15. februar 2017 #21 Del Skrevet 15. februar 2017 12 timer siden, JackIost skrev: Utvilsomt en bra mann, men kjedelig og uinteressant, både som langrennsløper og som deltaker av Mesternes mester Det kan hende, men det var jo ikke det du skrev i det forrige innlegget :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 15. februar 2017 #22 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Enig! Jeg har aldri tenkt sånn over det, før Mesternes Mester i år. Jeg hadde ikke lagt meg under senga å brånekta om han kom på besøk, for å si det sånn! Endret 15. februar 2017 av thejohan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 16. februar 2017 #23 Del Skrevet 16. februar 2017 8 timer siden, FrkSvår skrev: Det kan hende, men det var jo ikke det du skrev i det forrige innlegget :-) Jo, det var ingen motsetninger mellom de innleggene Rønning bør for øvrig rette en stor takk til Petter Northug, som har sørget for at Rønning har 4 VM-gull i stafett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 16. februar 2017 #24 Del Skrevet 16. februar 2017 Jeg trodde ts mente han ene komikeren fra Bye og Rønning (vet ikke fornavnet)😂 Men personlig synes jeg at Frode Grodås er mye kjekkere. Han er mannenam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle Skrevet 19. februar 2017 #25 Del Skrevet 19. februar 2017 Han er en pingle som ikke turte å velge den som låg nest sist på resultatlisten som er kotymen i programmet. Godt at han røyk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 19. februar 2017 #26 Del Skrevet 19. februar 2017 2 timer siden, Hallepalle skrev: Han er en pingle som ikke turte å velge den som låg nest sist på resultatlisten som er kotymen i programmet. Godt at han røyk ut. Enig Men han hadde nok tapt mot Tonje også, har vel gjort det sjokkerende dårlig i de fleste øvelser, blitt knust av eldre menn som Odd og Frode i fysiske øvelser, og også most av Helene, ganske flaut at en mann på 34 år som var langrennsløper på høyt nivå gjorde det så dårlig, og komisk å høre på det han sa hver gang "neste gang skal jeg vinne!", som å høre Liverpoolsupportere snakke om at "neste år skal vi vinne serien" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayana Skrevet 19. februar 2017 #27 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) 2 timer siden, JackIost skrev: Enig Men han hadde nok tapt mot Tonje også, har vel gjort det sjokkerende dårlig i de fleste øvelser, blitt knust av eldre menn som Odd og Frode i fysiske øvelser, og også most av Helene, ganske flaut at en mann på 34 år som var langrennsløper på høyt nivå gjorde det så dårlig, og komisk å høre på det han sa hver gang "neste gang skal jeg vinne!", som å høre Liverpoolsupportere snakke om at "neste år skal vi vinne serien" Du kan heller diskutere det i mesternes mester tråden. Utrolig synd at vi ikke får se mer til han, han var litt sånn corky og morsom. Full av selvironi Endret 19. februar 2017 av Mayana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 19. februar 2017 #28 Del Skrevet 19. februar 2017 2 timer siden, JackIost skrev: Enig Men han hadde nok tapt mot Tonje også, har vel gjort det sjokkerende dårlig i de fleste øvelser, blitt knust av eldre menn som Odd og Frode i fysiske øvelser, og også most av Helene, ganske flaut at en mann på 34 år som var langrennsløper på høyt nivå gjorde det så dårlig, og komisk å høre på det han sa hver gang "neste gang skal jeg vinne!", som å høre Liverpoolsupportere snakke om at "neste år skal vi vinne serien" Du har jaggu mye imot Eldar Rønning. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayana Skrevet 19. februar 2017 #29 Del Skrevet 19. februar 2017 Akkurat nå, _Malene skrev: Du har jaggu mye imot Eldar Rønning. Han er sjalu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 19. februar 2017 #30 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) 17 minutter siden, Mayana skrev: Han er sjalu På ingen måte, har bare alltid syntes at han er teit En som åpenbart har vært misunnelig på Northug for den oppmerksomheten og de resultatene han har hatt Et eksempel: https://www.nrk.no/trondelag/oppgitt-over-northug-sporsmal-1.11537184 Rønning taklet aldri at media er opptatt av Northug og ikke det minste interessert i hva Rønning har å si Endret 19. februar 2017 av JackIost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayana Skrevet 19. februar 2017 #31 Del Skrevet 19. februar 2017 Akkurat nå, JackIost skrev: På ingen måte, har bare alltid syntes at han er teit En som åpenbart har vært misunnelig på Northug for den oppmerksomheten og de resultatene han har hatt Et eksempel: https://www.nrk.no/trondelag/oppgitt-over-northug-sporsmal-1.11537184 ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg