AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #1 Del Skrevet 14. februar 2017 De siste gangene jeg har reist, har jeg tenkt at man gjør jo de samme tingene som man ellers hadde gjort hjemme. Eneste forskjellen er været og prisene. Ikke det at jeg ikke liker sol og sommer, men jeg liker naturen her hjemme også. Dessuten kan jeg språket her, og det er lettere å få tak i den maten jeg liker. Er heller ikke så interessert i å være med ut om kveldene. Billig mat og vin er heller ikke noe jeg bryr meg om. Blir fort lei av feriemodusen. liker bedre å tilbringe kveldene alene foran pc-en. Anonymkode: 10f1a...3c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #2 Del Skrevet 14. februar 2017 Tenker også at jeg bruker veldig mye av lønna på en ferie jeg blir lei av, før den er over. Liker meg faktisk best hjemme. er jeg alene om å tenke sånn? Anonymkode: 10f1a...3c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #3 Del Skrevet 14. februar 2017 Reiser du alene eller med familie? Anonymkode: 56340...c33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #4 Del Skrevet 14. februar 2017 Blir det ikke kjedelig og ensformig å game mye da Anonymkode: 11a08...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Migle90 Skrevet 14. februar 2017 #5 Del Skrevet 14. februar 2017 Jeg reiser for å oppleve og se noe nytt og annerledes, men om du gjør akkurat de samme tingene på ferie som hjemme, så ville jeg blitt hjemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #6 Del Skrevet 14. februar 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir det ikke kjedelig og ensformig å game mye da Anonymkode: 11a08...8e7 Gjør det jo ikke hele tida, men synes kveldene på feriereiser blir veldig kjedelige. Vil heller sitte hjemme enn å gå ut på kveldene. Anonymkode: 10f1a...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #7 Del Skrevet 14. februar 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Reiser du alene eller med familie? Anonymkode: 56340...c33 Med venner. Men har ikke vært gøy de siste gangene. Anonymkode: 10f1a...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 14. februar 2017 #8 Del Skrevet 14. februar 2017 Enig. Dessuten er de fleste feriedestinasjoner varmere enn Norge, og jeg synes norske sommere er mer enn varme nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #9 Del Skrevet 14. februar 2017 Jeg vil heller game enn å dra til syden jeg også, men så vil jeg omtrent gjøre det aller meste heller enn å dra til "syden"... Jeg liker veldig godt å reise, men hater type "strandferie". Jeg reiser ikke steder for å sitte og slappe av, jeg vil se og oppdage og lære, og har det som regel ganske travelt når jeg er på ferie. Anonymkode: 28a4e...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #10 Del Skrevet 14. februar 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil heller game enn å dra til syden jeg også, men så vil jeg omtrent gjøre det aller meste heller enn å dra til "syden"... Jeg liker veldig godt å reise, men hater type "strandferie". Jeg reiser ikke steder for å sitte og slappe av, jeg vil se og oppdage og lære, og har det som regel ganske travelt når jeg er på ferie. Anonymkode: 28a4e...ae9 Veldig enig med deg der. Godt mulig jeg bare har reist på feil type ferie. Anonymkode: 10f1a...3c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå