Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber som lærer. Helt siden jeg ble gravid (er i 8. måned nå) så har jeg slitt med at jeg har vært ekstremt trøtt og sliten. Jeg har nesten ingen fravær fra jobb, det eneste er at jobben tar 100% av energien min, og når jeg endelig kommer hjem så er jeg helt utslitt og klarer ikke jobbe mer.

Noe av  jobben får jeg unnagjort på en times tid (jobber kjapt og effektivt), men det er alltid ting som glipper...

Forrige uke fikk jeg telefon fra et par foreldre som ønsket tettere/bedre oppfølging av ungen sin, og jeg skjønner at de er noe misfornøyd men jeg har bare ikke hatt mulighet til å følge de opp på en profesjonell måte pga jeg henger så sykt etter med alt av for- og etterarbeid..har derimot lovt disse tettere oppfølging og mer informasjon hjemme om hvor barnet ligger an.

Skal ut i permisjon om en liten måned , prøver å gjøre en siste bedre innsats, er så kjipt å gå ut i permisjon og være den læreren som gjorde ting bare "halvveis" mot slutten..

Er ingen andre lærere på skolen som har samme fag som jeg kan dele arbeidsmengde med og lite hjelp fra ledelsen

Anonymkode: 94209...32f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem skal ta over for deg? De bør informeres om situasjonen allerede nå slik at de vet hva de må være obs på.

Anonymkode: 7238d...5d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...