AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 Er det flere her inne som holder seg ekstra lenge når dem må bæsje og vet at doen er i nærheten? for da blir d så ekstra godt og drite.. Anonymkode: 7d4d7...281
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #2 Skrevet 14. februar 2017 Vet at menn syns det ja. Fordi de har prostata kjertelen der. Samtidig mobber de homser og nekter dama å gi de tidenes orgasme ved prostatastimuli. Vet ikke hva som er værst jeg , ha det digg i rumpa pga bæsj eller en finger/evn buttplug? Svaret burde si seg selv Anonymkode: b03d5...7e4 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #3 Skrevet 14. februar 2017 Hva er seksuelt med det? Anonymkode: c1516...8fc
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 På 14.2.2017 den 1.56, AnonymBruker skrev: Vet at menn syns det ja. Fordi de har prostata kjertelen der. Samtidig mobber de homser og nekter dama å gi de tidenes orgasme ved prostatastimuli. Vet ikke hva som er værst jeg , ha det digg i rumpa pga bæsj eller en finger/evn buttplug? Svaret burde si seg selv Anonymkode: b03d5...7e4 På 14.2.2017 den 2.40, AnonymBruker skrev: Hva er seksuelt med det? Anonymkode: c1516...8fc Det og drite er vel ikke i seg selv noe seksuelt, bare en fysisk hverdagsglede. Men enig i at gutter burde bli mer fordomsfri med anus.. for dems egen gledes skyld.. Anonymkode: 7d4d7...281
Gjest lipgloss Skrevet 16. februar 2017 #5 Skrevet 16. februar 2017 Tipper at mange menn leker med anus og prostata og gir et annet utrykk utad tåplig i grunnen men det viktigste er jo at man koser seg og nyter det som er godt. Selv bruker jeg både dildo og blir tatt med strapon av kone og det er bare himmelsk,det beste orgasmene kommer med massasje av prostata
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå