AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 Jeg er en jente på 24 og har aldri hatt kjæreste. Har avvist en del menn men faller aldri for noen Ville alarmklokkene deres ringt om dere møtte en 24 åring uten erfaring fra forhold? Anonymkode: 899f8...6ad
Gjest Aegon Targaryen Skrevet 13. februar 2017 #2 Skrevet 13. februar 2017 Ja herremann du burde melde seg frivillig til og bli studert av vitenskapsfolk.
annebanane Skrevet 13. februar 2017 #3 Skrevet 13. februar 2017 (endret) Kan telle en god del i min krets som aldri har hatt kjæreste, og de er nå spredd rundt i tyveårene. Flotte utseendemessig også, og lite feil med personligheten. Bare dårlig timing og litt for lite satsing til at mye har skjedd på kjærestefronten deres. Endret 21. september av annebanane 2
Derpderp Skrevet 13. februar 2017 #4 Skrevet 13. februar 2017 Nah. Brodern er 28 og har aldri hatt dame, han lever vel i beste velgående med det. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #5 Skrevet 13. februar 2017 Hvorfor i all verden skulle det ha vært sært? Jeg lurer på hva slags mennesker som stiller slike spørsmål. Bor du under en stein eller hva? Anonymkode: 188d0...ca6 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #6 Skrevet 13. februar 2017 Jeg er 37 og har aldri hatt kjæreste. Anonymkode: 0e6af...ae9 1
Gjest Frk. Violeta Skrevet 13. februar 2017 #7 Skrevet 13. februar 2017 Tror min alarmklokke ville vibrert litt i det minste. Ville nok vært litt bekymret for hvordan du fungerte i et forhold hvis du hadde så lite erfaring. Jeg har lært veldig mye om meg selv og hva jeg setter pris på, hva jeg synes er viktig osv. fra hvert forhold, og ville nok vært litt skeptisk til å satse på noen uten samme erfaringsbaserte kunnskapen. Men så kan det hende det ville gått helt strålende også, og at jeg tar helt feil Og det kommer an på hva du definerer som forhold. Man kan lære mye av flørter som drøyer en liten stund også. Men mest lærer man nok av å bo i lag!
FrøkenC Skrevet 13. februar 2017 #8 Skrevet 13. februar 2017 Absolutt ikke noe sært ved det. Så langt fuckings i fra. Du er heldig. 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #9 Skrevet 13. februar 2017 Nei Jeg fikk mitt første forhold når jeg var 28. Bare fint i mine øyne å være kresen og ha spart seg litt. Men skal sies at enkelte, ja til og med min pappa har han sagt i ettertid, trodde at jeg var lesbisk! Forferdelig irriterende og delvis krenkende for meg egentlig... Er jo ikke lesbisk bare fordi man har mer tillitt til venninnene sine enn menn i tenårene og tidlig tjue årene. Ble playa som 16 åring og datet ingen pga redd for å bli såret til jeg var rundt 24 -25 år. Anonymkode: 4b5eb...a80 3
Gjest Marsvinet Skrevet 13. februar 2017 #10 Skrevet 13. februar 2017 Jeg er like gammel som deg og har bare vært i ett forhold. I det siste har jeg gitt helt opp. Har begynt å drite totalt i utseendet, og kler meg slaskete. Har begynt å drikke mye, og hore mye rundt. Har aldri gjort noe sånt før, men har innsett at jeg aldri kommer til å bli lykkelig gift, og har derfor tenkt å "leve livet" med kortvarige gleder så lenge jeg gidder.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #11 Skrevet 13. februar 2017 6 minutter siden, FrøkenC skrev: Absolutt ikke noe sært ved det. Så langt fuckings i fra. Du er heldig. Heldig? Anonymkode: 899f8...6ad 1
Gjest Jonasmann Skrevet 13. februar 2017 #12 Skrevet 13. februar 2017 (endret) 42 minutter siden, Derpderp skrev: Nah. Brodern er 28 og har aldri hatt dame, han lever vel i beste velgående med det. Det tror jeg han ikke gjør. Han bare viser ikke at det plager han. Alle, og da understreker jeg alle, vil bli plaget av det. Om det er ufrivillig da, naturligvis. Endret 13. februar 2017 av Jonasmann
Derpderp Skrevet 13. februar 2017 #13 Skrevet 13. februar 2017 2 minutter siden, Jonasmann skrev: Det tror jeg han ikke gjør. Han bare viser ikke at det plager han. Alle, og da understreker jeg alle, vil bli plaget av det. Haha, ja, og kanskje hadde det vært sympati å finne for det hadde det ikke vært for den evinnelige klagingen på at alle jenter rundt ham er stygge(his words, not mine) eller alenemødre
Gjest Jonasmann Skrevet 13. februar 2017 #14 Skrevet 13. februar 2017 (endret) 1 minutt siden, Derpderp skrev: Haha, ja, og kanskje hadde det vært sympati å finne for det hadde det ikke vært for den evinnelige klagingen på at alle jenter rundt ham er stygge(his words, not mine) eller alenemødre Har han en utdanning, er han arbeidsløs eller sosial angst? Kan være at det bare er noe han sier. Endret 13. februar 2017 av Jonasmann
Derpderp Skrevet 13. februar 2017 #15 Skrevet 13. februar 2017 Akkurat nå, Jonasmann skrev: Har han en utdanning, er han arbeidsløs eller sosial angst? Han har fagbrev og er i jobb. Han hadde ikke vært noe catch for meg, men han kan jo være andres cup of tea. Han hadde nok hatt et forhold by now hadde det ikke vært for en kombinasjon av manglende interesse og skyhøye krav
brownbrown Skrevet 13. februar 2017 #16 Skrevet 13. februar 2017 Nei. Men er det slik at du vil ha kjæreste da? Jeg har aldrig ville hatt kjæreste og har mange kompiser som ikke vil heller. Men plutselig treffer vi en vi blir forelsket i helt tilfeldig....så bare skjer det. Er i forhold nå. Møtte henne en kveld på byn og har vært forelsket i henne siden. Vist du vil ha type så kanskje du skal prøve å gå litt mer ut? Eller være litt mer sosial? Hjelper også å senke standaren litt. Ikke det at du ikke skal få en flott mann. Men vet at mange kvinner har satt standaren alt for høyt og har alt for høye forventninger....mannen skal ha alt...mens mange av dere egentlig ikke bringer så veldig mye til bordet selv. Tenk på det
brownbrown Skrevet 13. februar 2017 #17 Skrevet 13. februar 2017 7 minutter siden, Jonasmann skrev: Det tror jeg han ikke gjør. Han bare viser ikke at det plager han. Alle, og da understreker jeg alle, vil bli plaget av det. Tror jeg ikke. Mange som like ig være singel jonas...inkludert meg:) lite mas...mye penger og frihet
Gjest Jonasmann Skrevet 13. februar 2017 #18 Skrevet 13. februar 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: Tror jeg ikke. Mange som like ig være singel jonas...inkludert meg:) lite mas...mye penger og frihet Hun skrev at han aldri hadde hatt kjæreste, var 28 år, og det tror jeg er noe de færreste hadde ønsket å være frivillig.
brownbrown Skrevet 13. februar 2017 #19 Skrevet 13. februar 2017 21 minutter siden, Marsvinet skrev: Jeg er like gammel som deg og har bare vært i ett forhold. I det siste har jeg gitt helt opp. Har begynt å drite totalt i utseendet, og kler meg slaskete. Har begynt å drikke mye, og hore mye rundt. Har aldri gjort noe sånt før, men har innsett at jeg aldri kommer til å bli lykkelig gift, og har derfor tenkt å "leve livet" med kortvarige gleder så lenge jeg gidder. Og drite totallt i utseende og kle deg slaskete gir jo motsatt effekt. Menn er mer opptatt av det som er utseende messig iforhold til kvinner så det er jo d siste du bør gjøre... Det er jo akkurat som at jeg f.eks trener på gym og prøver å bygge muskler...men så går d ikke helt som keg forventer...slutter å trene helt og spiser mcdonalds hver dag....det hjelper ikke å gi opp.tapere gir opp. Vist du gir opp så får du aldrig d du vil ha vertfall.......kan love deg at du finner en ordentlig mann til slutt:) Hbor gammel er du forresten? 1
brownbrown Skrevet 13. februar 2017 #20 Skrevet 13. februar 2017 Akkurat nå, Jonasmann skrev: Hun skrev at han aldri hadde hatt kjæreste, var 28 år, og det tror jeg er noe de færreste hadde ønsket å være frivillig. De færreste ja...enig. men kan godt hende han er en av de få
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå