Gå til innhold

Skal alt måleds i penger nå.........?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...=59&item=225178

Er det noen av dere som har gjort dere tanker om hva dette gjør med prinsippet om RESULTATLIKHET, et begrep som Hernes snakket varmt om da han var utdanningsminister.

Det er en kjent sak at en Arbeiderparti regjering har andre mål enn en Høyrevridd regjering. Her kommer effektivitet og lønnsomhet inn, som ventet.......................

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er galt med å privatisere lånekassen?

Man MÅ ikke ta opp dyre lån i Norge... i Japan er renten på mellom 1.5 og 2.5 prosent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å privatisere lånekassen?

Man MÅ ikke ta opp dyre lån i Norge... i Japan er renten på mellom 1.5 og 2.5 prosent...

Hva som er galt?? Hva med at du leser innlegget EN gang til. Kanskje du da klarere å lese imellom linjene.

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både lest artikkelen og "mellom linjene" dine... og jeg forstår enda ikke hva du er så redd for.

Men så kom jeg på en ting, det er ikke noe nytt det der... å være redd for forandringer når det kommer til kvinner. Dere er jo redde for alt mulig rart.

Vi vet at er det noe som koster penger, så er det offentlig byråkrati, enhver ting som minsker byråkratiet er et gode!

Folk burde jublet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*jeg ignorerer gatt avsporingene dine og venter på konstruktiv og saklige innlegg om privatisering av Lånekassen* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...