Gå til innhold

Lærer med tatovering på hånda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er snart ferdig utdannet lærer og har allerede noen tatoveringer, små og uskyldige uten noen "farlige" temaer som dødningehoder etc. Men nå ønsker jeg meg en til.. På hånda... Hva tenker dere om den tatoveringen? Og hvordan ville dere reagert om læreren til ditt barn hadde tattoo på hånda? Er det akseptabelt at kvinnelige lærere har tattoo på hånda? Eller tattoo generelt? Har lagt ved bilde av tattoo og hvor på hånda jeg vil ha den😊 

IMG_2619.PNG

IMG_2622.JPG

Anonymkode: 49396...f66

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er 2017, klart du kan ha tatovering på hånden som lærer!

• Liker 17
Skrevet

Slike tatoveringer som det der er helt greit. Hadde ikke brydd meg med mindre det var et hakekors eller noe sånt :P 

Anonymkode: bc7e5...184

• Liker 7
Skrevet

Ja du kan det, selv om jeg syns mye tatoveringer på kvinner er veldig mandig. 

• Liker 3
Skrevet

Det går helt fint!

• Liker 4
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Totalt uakseptabelt! - Neida, seriøst; det er jobben du gjør og ikke huden din som avgjør om du er en god lærer eller ei. Det burde de fleste vite i 2017 (Og skulle noen dømme deg ut ifra litt blekk er de åpenlyst idioter..) - hilsen blekkløs mor til små skolebarn. :) 

Skrevet

Helt greit så lenge du ikke tatoverer "Sieg Heil! eller "KrF 4ever".

• Liker 4
Skrevet

Det er helt akseptert med tatoveringer blant lærere i dag, heldigvis! Det er bare flott at lærere speiler befolkningen, og ser forskjellige ut. Det er med på å skape aksept hos barna også. Hilsen lærer på u-skole.

Anonymkode: 0546c...02e

• Liker 5
Skrevet

Tusen takk for svar folkens! 😄 Det gjør ting litt enklere å vite at folk flest er positive til det 🙌🏼

Skrevet

Synes ikke lærere skal ha tatoveringer på puppene, rumpa o.s.v. Ellers er det greit så lenge det ikke virker distraherende på barna. 

Anonymkode: 6692a...2ee

• Liker 2
Skrevet

Litt merkelig og useriøst spør du meg.. 

Anonymkode: 9bf79...fea

• Liker 4
Skrevet

Så mye detaljer, på så liten plass? Høres ut som en oppskrift for å bli missfornøyd. Men plasseringen i forhold til jobb er helt uproblematisk.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Litt merkelig og useriøst spør du meg.. 

Anonymkode: 9bf79...fea

På hvilken måte da tenker du? Hvorfor akkurat useriøst og merkelig?

• Liker 1
Skrevet

Det er i teorien helt fint, men det finnes endel snerpete rektorer der ute som garantert har fordommer og ikke vil ansette deg.  

Anonymkode: 051b2...eb9

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Kim skrev:

Så mye detaljer, på så liten plass? Høres ut som en oppskrift for å bli missfornøyd. Men plasseringen i forhold til jobb er helt uproblematisk.

Tatoveringen vil jo bli tilpasset, mtp detaljer i forhold til størrelse :) var bare for å vise hva jeg tenker av tema og plassering :) 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke lærere skal ha tatoveringer på puppene, rumpa o.s.v. Ellers er det greit så lenge det ikke virker distraherende på barna. 

Det spiller vel ingen rolle, barna skal jo ikke se puppene og rumpa til lærere uansett. 

• Liker 11
Skrevet
8 minutter siden, Coolaid skrev:

Vi driter i hvor du har tatovering. 

Det var ikke spørsmålet, les HI en gang til du. 

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Det er da private kroppsdeler på ens egen kropp. Heller en tatovert pupp enn en udugelig lærer.

For å svare på HI: Selvsagt kan du ha tatovering på hånden! Andre steder også for den saks skyld; tatoveringer på kroppen sier ingenting om hvor dyktig du er i jobben din.

• Liker 4
Skrevet

Kjør på. Kan ikke tenke meg at det skal få noen negative konsekvenser. Din evne til kunnskapsformidling og til å være en god pedagog ligger jo ikke i et blekksymbol på hånden

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...