Ttw Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 Hei, jeg skal ikke være sammen med han jeg dater i morgen på Valentine's Day, men har likevel lyst til å gi han noe som viser at jeg liker han. Min idé er at jeg kjøper en tannbørste han kan ha hos meg, og sender snap til han med det. Vi har sovet over hos hverandre noen ganger. Så hva syns dere? Søtt eller teit? Andre forslag? 2
Gjest Christina146 Skrevet 13. februar 2017 #2 Skrevet 13. februar 2017 Min første tanke er at det kan være litt skremmende for han. Hvor lenge har dere datet? Er det ikke bedre at han bare kjøper en selv hvis han vil ha en hos deg?
Ttw Skrevet 13. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2017 3 minutter siden, Christina146 skrev: Min første tanke er at det kan være litt skremmende for han. Hvor lenge har dere datet? Er det ikke bedre at han bare kjøper en selv hvis han vil ha en hos deg? Takk for svar Vi har datet 2-3 måneder. Joda, han kan jo selvfølgelig gjøre det selv. Men hva kan jeg gi i Valentine-gave da? 2
Gjest Christina146 Skrevet 13. februar 2017 #5 Skrevet 13. februar 2017 Noe han vil sette pris på? Jeg vet jo ikke hva han liker. Blomster? En middag?
Ttw Skrevet 13. februar 2017 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2017 2 minutter siden, Herr Heftig skrev: Synes det var fin gave jeg. Så bra! 2 minutter siden, Christina146 skrev: Noe han vil sette pris på? Jeg vet jo ikke hva han liker. Blomster? En middag? Problemet er bare at vi ikke sees i morgen. Middag skal han få neste gang vi sees 1 minutt siden, Bergtatt skrev: Synes det hadde vært en fin gave🙂 Godt å høre at dere ikke syns det er helt teit 1
Ardenus Skrevet 13. februar 2017 #8 Skrevet 13. februar 2017 Sørg for at han ikke tror at han skal flytte inn eller noe sånt. 1
Gjest Christina146 Skrevet 13. februar 2017 #9 Skrevet 13. februar 2017 9 minutter siden, Ardenus skrev: Sørg for at han ikke tror at han skal flytte inn eller noe sånt. Det var dette jeg tenkte at han kom til å tenke, og bli skremt men du kjenner han best ts
Ttw Skrevet 13. februar 2017 Forfatter #10 Skrevet 13. februar 2017 8 minutter siden, Ardenus skrev: Sørg for at han ikke tror at han skal flytte inn eller noe sånt. Haha! Nei, det må han ikke tro.
Ttw Skrevet 13. februar 2017 Forfatter #11 Skrevet 13. februar 2017 1 minutt siden, Christina146 skrev: Det var dette jeg tenkte at han kom til å tenke, og bli skremt men du kjenner han best ts Nei, har lite lyst til å skremme han bort. Får tenke ut en fin formulering
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #12 Skrevet 13. februar 2017 Kjempefin gave. Ble rørt da eksen gjorde det Kjør på Anonymkode: 6d5a7...ae2
Ttw Skrevet 13. februar 2017 Forfatter #15 Skrevet 13. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjempefin gave. Ble rørt da eksen gjorde det Kjør på Anonymkode: 6d5a7...ae2 Åh, så bra! Håper det blir godt mottatt her også 1 minutt siden, Plexus skrev: kjempe koselig gave kjør på! 6 minutter siden, Snurrepurre skrev: Syntes det var fint jeg! :-) Takk for oppbacking! Blir jo som en usikker fjortis igjen når man er forelsket
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #16 Skrevet 13. februar 2017 Hvis dere bare dater så ville jeg holdt meg unna tannbørste. Det er litt pressende "vær mer hos meg / på tide å flytte inn" greie. Om du ønsker å hinte frempå med den intensjonen ville jeg heller gjort det litt mer tilfeldig som på en butikktur en helg han var hos deg hvor dere handlet mat og gikk forbi tannbørste og du tar tak i en og spør om han trenger en siden han (sannsynligvis) ikke har pussa tenna under den overnattigshelga. Som valentines gave til en date du ikke møter på valentines ville jeg max sendt en teasing selfie av et ben med nettingstrømper og sagt du gleder deg til neste gang dere ses og ønsket han en fin dag med deg i tankene Anonymkode: 3ae69...684 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #17 Skrevet 13. februar 2017 1 time siden, Christina146 skrev: Noe han vil sette pris på? Jeg vet jo ikke hva han liker. Blomster? En middag? Hahaha, blomster til en mann. Anonymkode: 93a8d...3cd 4
Gjest Overrasket Skrevet 13. februar 2017 #18 Skrevet 13. februar 2017 (endret) For å være litt vanskelig: Fordi det snart er en dato som tradisjonelt forbindes med en romantisk dag i utlandet, og fordi vi i Norge har importert denne tradisjonen så kort-industrien har inntjening én dag i året (selv om over 70 % av nordmenn syntes dagen var uviktig i 2015), har du fått det for deg at du skal sende en fyr du har kjent i åtte uker et bilde av en tannbørste på badet ditt? Endret 13. februar 2017 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #19 Skrevet 14. februar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere bare dater så ville jeg holdt meg unna tannbørste. Det er litt pressende "vær mer hos meg / på tide å flytte inn" greie. Om du ønsker å hinte frempå med den intensjonen ville jeg heller gjort det litt mer tilfeldig som på en butikktur en helg han var hos deg hvor dere handlet mat og gikk forbi tannbørste og du tar tak i en og spør om han trenger en siden han (sannsynligvis) ikke har pussa tenna under den overnattigshelga. Som valentines gave til en date du ikke møter på valentines ville jeg max sendt en teasing selfie av et ben med nettingstrømper og sagt du gleder deg til neste gang dere ses og ønsket han en fin dag med deg i tankene Anonymkode: 3ae69...684 Og hvis man har intensjon om et forhold, og ikke bare være booty-call, så sender man bilde av tannbørsten. Ikke nettingstrømpene... er det rart mange forelska damer havner i "sexfella" uten å skjønne det før det er for sent? (Med råd som dine..) bedre å tydeliggjøre litt etter litt at man ønsker å være kjærester fremfor liggekompiser. Er han skeptisk til dette konseptet, så er han ikke noe å samle på likevel. Etter åtte uker bør han forøvrig ha gjort seg opp en mening.. Anonymkode: 2b818...d50 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #20 Skrevet 14. februar 2017 Nå er jeg kvinne, men jeg hadde "egen tannbørste" hos daten fra første overnatting jeg, fordi han heldigvis hadde en ny liggende som jeg lånte da overnattingen ikke var helt planlagt. Han lot den være der etter det, "sånn tilfelle", selv om jeg alltid hadde med meg toalettsaker etter det siden overnattinger etter det var planlagt. Men jeg syns det var veldig søtt at den sto der sånn tilfelle. Gjorde at jeg følte at jeg alltid var velkommen der på en måte. Jeg syns det er rart om noen kan bli skremt av sånt. Og jeg tenker også at dersom han BLIR skremt av det så er han ikke klar for et fast forhold og er grei å bli kvitt uansett. 8 uker er faktisk ganske lenge. Det er ikke en helt ny date. 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahaha, blomster til en mann. Anonymkode: 93a8d...3cd Skjønner ikke denne kommentaren. Jeg kjenner flere menn som syns det er hyggelig å få blomster, selv om vi kvinner nok setter enda mer pris på det. Men litt av favorittgodteriet hans eller noe kan funke vel så godt. Anonymkode: 20c1a...50a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå