Gå til innhold

blomster

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tenkte jeg skulle stikke innom blomsterbutikken i neste uke( Siljes blomster i sandnes), og bestille alt av blomster til bryllupet.har sett meg ut 1 brudebukett som jeg kunne tenke meg.Er det noen som vet hvor mye pynt/blomster det er normalt å ha i kirken?

skal dere ha mye blomster på bordene i lokalet?

jeg har funnet ut at vi treneger ca.5 avlange borddekorasjoner til bordene.blir ca.68-69 gjester.kan jo bli for mye blomster og, er jo fint med litt enkel stil, og det kan også fort bli dyrt skal du ha MASSE blomster.noen som har erfaring med dette, eller noen som har bestillt blomster til bryllupet.gifter meg 30. april 2005.... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Hei på deg

Håper noen som har kommet et stykke i planlegginga kan komme med synspunkter eller tips/erfaring.

Har ikke tenkt så mye enda på blomster og sambo mener det er han som skal ha ansvaret for brudebuketten, noe jeg synes er artig men likevel litt skeptisk. Dekorasjoner på bord skal jo som regel passe det som er i bukketen også da. Finner det vanskelig å bestemme blomsterdekor til festlokalet og kirken når jeg ikke skal vite åssen brudebukketen ser ut før bryllupsdagen. Enig?

Skrevet

Hei Soon Mrs S,

jeg har jo også merket meg denne tradisjonen med at mannen skal velge brudebukett. Vi har rett og slett kommet frem til at det er noe vi skal gjøre semmen.

Men hvis samboeren din gjerne vil ordne alt, så er jo det koselig. Kanskje kan du komme med innspill til hvilke farger du ønsker deg, sånn at det passer med det som skal på bord osv.

Eller i verste fall så gjør det jo ingenting om buketten ikke matcher alle de andre blomstene. Det skal mye til at det krasjer helt, så du kan jo bare ta det som en hyggelig gave. Det er tross alt stas når gutta også engasjerer seg i planleggingen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal velge bukett sammen.

Hilsen enda en SoonMrsS

Skrevet

Hei brudzilla,

hvis man har lyst til å begrense kostnadene litt når det gjelder blomster, er det masse man kan gjøre. Hvis det er på sommeren, kan man jo delvis bruke ting man plukker selv og så spe på med noen fine blomster man kjøper i blomsterbutikk.

Det kan også være stilig å gå vekk fra tradisjonelle bukett-tekning. Var på en middag hvor de hadde kjøpt tulipaner i to farger og bare lagt utover bordene - kjempestilig. Vaser med en eller to gerbera eller roser er også veldig effektfult.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...