Gå til innhold

Trenger litt tips her!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en kompis 22 år gammel. Han er flink og en veldig grei fyr, kjekk, han har både jobb og er student. Han verken røyker, drikker eller snuser. Han har kun et problem og det er at han kjøper mye sex.Så jeg har tenkt å gi han noe tips til hvordan han kan kutte ut med det der, men vil si litt mer enn bare slutt, han har ikke kjæreste og de jentene han møter er jenter som velger å gjøre dette her frivillig og ingen tvunger de. 
Takk på hånd 😊
Obs= Dette her er seriøst, jeg skriver dette her og ber om hjelp, ikke noe sånne frekke komentarer.

Anonymkode: 04c4c...287

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det hans valg? 

• Liker 1
Skrevet

1. Hvorfor er dette et problem gitt at han har økonomi til det?

2. Hvordan vet du at jentene gjør dette frivillig?

3. Hvorfor vet du dette? 

:) 

Skrevet
1 time siden, Caleb skrev:

1. Hvorfor er dette et problem gitt at han har økonomi til det?

2. Hvordan vet du at jentene gjør dette frivillig?

3. Hvorfor vet du dette? 

:) 

Det er et problem fordi han vil slutte, men klarer ikke, siden dette her går utafor økonomien hans også.Han er en veldig nær kompis. Kjent han ganske lenge nå og han stoler på meg. Så han forteller alt til meg og ber om hjelp. Jeg vet ikke om disse jentene gjør dette her frivillig, men han forteller at han møter de han stoler på og er sikker på de gjør dette her frivillig.😊 

Anonymkode: 04c4c...287

Skrevet

Altså økonomisk stopper dette helt seg selv, med mindre d er en avhengighet? går d utover leia osv? Hvis han har økonomisk kontroll og velger dette som en luksus må d da være greit.

Anonymkode: 79170...046

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...