Gå til innhold

Hvordan takle sosiale situasjoner bedre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært introvert men i det siste blir jeg helt utslitt av sosiale settinger. Når det ikke er helt på mine premisser (noe det ofte ikke er) blir jeg sliten, ukomfortabel og klarer ikke kose meg. Når det er nære venner går det fint, men svigers, store sosiale settinger, fester osv blir vanskeligere og vanskeligere. Dette begynner å gå utover forholdet mitt, noe som er det siste jeg vil. Jeg er helt sikker på at det er flere som meg, som kan gi noen tips. Hvordan klare å bedre nyte sosiale settinger, og faktisk kose meg? Jeg kan overleve å være sliten etterpå, hvis jeg klarer å kose meg der og da. 

Anonymkode: 8c68a...f78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt lik, har også hatt en forverring den siste tiden. Mitt tips er å trekke deg vekk litt (noen minutter i mørket på toalettet hjelper meg på jobb), og rett og slett godta at du ikke er ekstrovert, du kan ikke endre nervesystemet ditt, og det er ikke noe feil med det selv om vi nærmest blir sykeliggjort i dagens samfunn. 

Håper noen har noen nyttige tips; følger tråden. 

Anonymkode: 64a38...24f

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er helt lik, har også hatt en forverring den siste tiden. Mitt tips er å trekke deg vekk litt (noen minutter i mørket på toalettet hjelper meg på jobb), og rett og slett godta at du ikke er ekstrovert, du kan ikke endre nervesystemet ditt, og det er ikke noe feil med det selv om vi nærmest blir sykeliggjort i dagens samfunn. 

Håper noen har noen nyttige tips; følger tråden. 

Anonymkode: 64a38...24f

Anonymkode: 5c909...734

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...