Gå til innhold

Overføre penger til Sverige - Hva må jeg vite?

Anbefalte innlegg

Gjest Amininata
Skrevet

Jeg lurer veldig på hva jeg trenger av info fra den jeg skal overføre penger til i Sverige i forhold til banken?
Det er en privatperson

Får ikke tak i banken nå, og måtte ringe dit i morgen for og åpne for overføring til utlandet, men jeg skulle gjerne visst det nå så jeg kan sende en mail og etterlyse info så allt er klart til overføring.
(Hun jeg snakker med i Sverge er litt treg på og svare på mail, så greit og få sendt den allerede nå)
Og hvordan funker "clearingnummer" som de har i sverige?

Takk for svar på forhånd, hadde vært til stor hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det brukes ikke clearingnummer ved betaling til Sverige, du trenger bare IBAN og Swift (BIC) som Perle skriver

Anonymkode: 9851c...48d

Skrevet
2 timer siden, Amininata skrev:

Jeg lurer veldig på hva jeg trenger av info fra den jeg skal overføre penger til i Sverige i forhold til banken?
Det er en privatperson

Får ikke tak i banken nå, og måtte ringe dit i morgen for og åpne for overføring til utlandet, men jeg skulle gjerne visst det nå så jeg kan sende en mail og etterlyse info så allt er klart til overføring.
(Hun jeg snakker med i Sverge er litt treg på og svare på mail, så greit og få sendt den allerede nå)
Og hvordan funker "clearingnummer" som de har i sverige?

Takk for svar på forhånd, hadde vært til stor hjelp

Aner ikke hvorfor du skal overføre penger til utlandet, men hver gang noen spør om hvordan de gjør det føler jeg det er kjekt med en liten påminnelse om svindel etc. :)

Anonymkode: 68bbc...f4f

Gjest Amininata
Skrevet

Tusen takk folkens, dere er gull!

Og takk for advarslen om "scamming", har heldigvis møtt damen og sett på varen. Så i værste fall kommer jeg med balltre på døra. Haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...