Gå til innhold

Er det innafor å pule litt rundt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har etter en stunds sølibat plutselig fått en liten oppmerksomhetsboost fra damene. Begynte å chatte med ei dame i forrige uke. Møttes på fredag og hadde sex på første daten. Liker dama godt og planlegger å møte henne igjen. Samtidig som jeg chattet med henne fikk jeg melding fra en tidligere date. Jeg datet henne for etpar mnd siden, men følte ikke nok for henne til at jeg ville gå videre. Sa at vi kunne møtes for ufoplktende sex, noe hun ikke viste stor interesse for.  Nå er hun imidlertid klar for å møtes kun for å få sex. Er veldig kåt om dagen og har lyst til å knulle henne. Men er usikker på om dette er moralsk forsvarlig når jeg allerede har møtt en annen jente jeg liker og har hatt sex med. Sistnevnte er en mulig fremtidig partner. Hun andre er det ikke. Er det lurt å få "pult litt fra seg" nå, før det andre greiene evt. blir seriøst?

Anonymkode: b11cd...505

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan risikere å skyte deg selv i foten med ett sånt opplegg. Jeg hadde i allefall droppet fyren fort hvis det kom frem at han pulte på flere samtidig. Sånt pleier av en eller annen grunn alltid å bli avslørt. 

Anonymkode: 0d7e9...5f7

• Liker 17
Skrevet

Nei, når du egentlig er åpen for noe fast med hun siste, så synes jeg ikke du skal gjøre det. Det blir jo ikke akkurat et godt minne å se tilbake på senere, at du knullet en annen innimellom der, dersom hun siste blir din store kjærlighet.

En annen ting er at hun som først ikke ville møtes bare for sex, kan risikere å bli såret. For hun var jo egentlig interessert i noe mer i utgangspunktet. Du har kanskje sagt til henne at du ikke er klar for forhold. Mens sannheten er at du er det, bare ikke med henne. Det blir ikke noe godt for henne å oppdage hvis hun har sex med deg.

Anonymkode: d04b1...b17

• Liker 9
Skrevet

Du får spørre henne om det er greit da vettu, er ikke verre enn som så.

Anonymkode: d716d...400

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en drøm, ts. Kjør på!:)

Skrevet

Drittsekk-oppførsel. Liker du hun andre burde du egentlig ikke føle behovet. Men gjør hva du vil, men du kan risikere å miste hun andre. 

Anonymkode: 4aca4...a46

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du ikke blir busta, så er det innafor. Det er jo ikke sånn at du har sverget troskap til hun du har vært på én date med, så om du puler litt rundt er ikke det noe hun trenger å vite. Men hvis hun finner det ut, kan det så klart hende at hun mister lysten på deg. Og det er jo i så fall hennes rett. Er hun ex'en din en pålitelig person med integriteten sin i orden? Altså, kommer hun til å holde kjeft? I så fall: Kjør på, sier nå jeg.

Anonymkode: 18e85...61a

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du ikke blir busta, så er det innafor. Det er jo ikke sånn at du har sverget troskap til hun du har vært på én date med, så om du puler litt rundt er ikke det noe hun trenger å vite. Men hvis hun finner det ut, kan det så klart hende at hun mister lysten på deg. Og det er jo i så fall hennes rett. Er hun ex'en din en pålitelig person med integriteten sin i orden? Altså, kommer hun til å holde kjeft? I så fall: Kjør på, sier nå jeg.

Det er ikke en ex. Det er en jente jeg datet etpar ganger uten at vi var intime.

TS

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke en ex. Det er en jente jeg datet etpar ganger uten at vi var intime.

TS

Ok, men hensynet til hennes karakter blir fortsatt det samme. Du vil ikke ha sex nå med ei som kan komme på å sende meldinger til den fremtidige dama di og fortelle ting dersom det skulle bli dere to. Så det er uansett viktig at hun har integriteten sin i orden. Jeg stiller meg skeptisk til at du ligger med noen som egentlig er keen på deg for noe mer. Du vet aldri hvilke destruktive, hevngjerrige greier damer kan finne på når de er forelska og ikke får det som de vil. Samtidig ser jeg jo behovet for å skaffe seg litt mer erfaring, hvis det er sånn at du ikke føler du har nok av det til å slå deg til ro med noen.

• Liker 1
Skrevet

Du kan ikke være mye interessert i hun andre hvis du allerede tenker på å pule en annen. Gjør det du vil, men ikke bli sur hvis de også puler på andre menn eller du blir busta og mister begge.

Anonymkode: 3ecbe...ae7

• Liker 6
Skrevet

Det her er vinn vinn. Hvis du blir busta får antaglig den dama du ser på som en mulig fremtidig partner bare blod på tann og vil ha deg desto mer. Det at du har andre damer etter deg bekrefter for kvinner at du er verdig.

Anonymkode: 787cf...b93

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det her er vinn vinn. Hvis du blir busta får antaglig den dama du ser på som en mulig fremtidig partner bare blod på tann og vil ha deg desto mer. Det at du har andre damer etter deg bekrefter for kvinner at du er verdig.

Anonymkode: 787cf...b93

:sFun_sleeping:

Anonymkode: f9470...477

• Liker 4
Skrevet

Når samme historien er utført av ei jente, så sies det her inne på KG at bare kjør på og kos deg.

Anonymkode: a0770...8fc

Skrevet

Jeg syns ikke det er innenfor, jeg syns iallefall at du bør spille med åpne kort. Da vet de begge hva du vil, og du blir ikke å fremstå som en drittsekk om det kommer ut senere. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når samme historien er utført av ei jente, så sies det her inne på KG at bare kjør på og kos deg.

Anonymkode: a0770...8fc

Jeg syns det er ett drittsekk-trekk uansett om det er kvinner eller menn som fører mennesker bak lyset.

• Liker 3
Gjest Froning
Skrevet

Så lenge du ikle lyver om det så er det helt klart innafor ;)

Skrevet

Arsehole..

Anonymkode: 57a9e...21f

Skrevet

Så lenge du er ærlig rundt det er det vel greit. Men vær obs på at det jo ikke nødvendigvis gir det resultatet du ønsker i forhold til en dypere og langvarig relasjon med den ene parten. Aksjon-reaksjon,det må du ta høyde for

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...