Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og søker nye jobber nå. Har en jobb, og skrev i søknaden at jeg har jobbet her siden 2014.

Jeg oppdaget nå, etter å ha sendt søknaden til flere steder, at det er jo feil. Jeg har hatt jobben siden 2015.

Står riktig i CV-en min da. Huff, jeg går så i surr med disse årstallene, og leser meg vel blind på det jeg selv skriver. 

Hvor ille feil er dette?

Fyller ellers kravene og har kompetanse og erfaring, pluss en ellers god søknad. 

Anonymkode: 66419...78c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alltid smart å ringe etter en liten stund for å høre hvordan søknadsprosessen går. Da er det jo en fin anledning til å nevne dette, slik at du vet at dem tar tak i søknaden din og får en stemme til den :) Du blir ihverfall ikke avskrevet for en så liten ubetydlig feil. Ta det med sjarm ;) 

Skrevet

Blir litt vanskelig å ringe da jeg har søkt på fellesutlysninger i kommuner, stort sett. Da må jeg evt ringe rundt til alle arbeidsplassene tilknyttet den utlysningen, og det blir litt slitsomt kanskje :P Men håper bare ikke at de tar den lille feilen min negativt. Uff, er så typisk meg å surre litt.

Skrevet

Gjorde det samme da jeg søkte jobb, gikk helt fint. Påpekte det da jeg kom på intervju.

Anonymkode: 66ec4...355

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det samme da jeg søkte jobb, gikk helt fint. Påpekte det da jeg kom på intervju.

Anonymkode: 66ec4...355

Ja om jeg kommer på intervju skal jeg nevne det selvfølgelig. :) Hadde de lagt merke til feilen din eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...