AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 Fordi "alle" er på diett. Alle kan ikke spise slik og slik, ja vi er sunnhetshysteriske i dag. Jeg har aldri tenkt å tenke over hva jeg spiser. Det synes ikke. Men.. Jeg spiste en enorm mengde da jeg var 19 en periode. Veide plutselig 70 kg og er 182. Dette raste av når studiene begynte igjen og måtte leve etter lommeboka. Men har vært så stressa i det siste. Den siste uka altså..jeg har gått inn på første kafe for å drikke kaffe, kjøpe et lite rundstykke med ost og et kakestykke. Hver dag. Iskrem i tillegg, hver dag. Ris og grønnsaker som mat. Går turene mine som vanlig. Då det jeg lurer på...er jeg en av veldig få, som forbrenner alt? Eller vil jeg legge på meg nå? Husker nedturen da jeg var 19.. Følte jeg gikk fra å spise alt jeg ville til å nesten bare kunne putte en gulrot i kjeften hver dag. Føltes isåfall slik. Anonymkode: 65676...5a6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #2 Skrevet 13. februar 2017 Det er vedig vanlig at man har lettere for å legge på seg når man blir eldre. Det er nesten umulig å si om du vil legge på deg nå. Men den forbrenningen man har som barn/tenåring varer ikke evig. Anonymkode: d0e39...432
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #3 Skrevet 13. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er vedig vanlig at man har lettere for å legge på seg når man blir eldre. Det er nesten umulig å si om du vil legge på deg nå. Men den forbrenningen man har som barn/tenåring varer ikke evig. Anonymkode: d0e39...432 Det er individuelt. Jeg la lett på meg frem til 25 års alderen, etter det har jeg aldri tenkt på vekta. Jeg har hatt helt stabil vekt i 15 år og jeg tenker aldri på hva jeg spiser. Noen ganger spiser jeg mye, andre ganger lite. Vekta er akkurat den samme. Den finnes ingen regler her. Anonymkode: de35c...db6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #4 Skrevet 13. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er individuelt. Jeg la lett på meg frem til 25 års alderen, etter det har jeg aldri tenkt på vekta. Jeg har hatt helt stabil vekt i 15 år og jeg tenker aldri på hva jeg spiser. Noen ganger spiser jeg mye, andre ganger lite. Vekta er akkurat den samme. Den finnes ingen regler her. Anonymkode: de35c...db6 Jeg skrev det var vanlig, ikke at det var en regel som gjelder alle Anonymkode: d0e39...432
Kvinne87Rogaland Skrevet 13. februar 2017 #5 Skrevet 13. februar 2017 Vel, du kan jo bare følge litt med? Hvis vekta går opp og buksene begynner å bli trange, så kan du kutte ut iskremen og kakestykket. Ikke verre enn det! Så lenge du spiser noenlunde fornuftig, og beveger deg litt, pleier det å gå seg til. Og uansett- det er ikke verdens undergang å legge litt på seg! Det er heldigvis reversibelt 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå