Gå til innhold

Åsleik Engmark (51) er død

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Gregor Clegane

Komikeren fikk et illebefinnende under et familiebesøk i Brussel. Han ble fraktet til sykehus, men livet sto ikke til å redde. Engmark var en kjent og kjær komiker i Norge. I 2010 vant han Skal Vi Danse. RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig trist! Ble nesten som et slag i trynet når jeg leste det. Livet er skjørt. Viktig å leve mens man kan.

RIP Åsleik Engmark.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane
1 minutt siden, Krutthøna skrev:

Utrolig trist! Ble nesten som et slag i trynet når jeg leste det. Livet er skjørt. Viktig å leve mens man kan.

RIP Åsleik Engmark.

Helt enig. Begynte å lure på om jeg hadde lest feil når jeg så saken komme opp tidligere i dag. Sjokkerende nyheter! Det gjelder å ta vare på den tiden man har til rådighet og leve livet. Man vet aldri hva som kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig trist!🌹 En av mange som startet sin karriere i revyen på Grefsen VGs, godt kjent for oss som er født på 60-tallet i Oslo! 

Varmeste tanker til barn og resten av fam❤️Hvil i fred❤️

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, clyde skrev:

Har aldri hørt om mannen før, men det er trist når folk dør lenge før de bør.

Hvil i fred. 

Fantastisk komiker, all time favorite for meg i hvert fall, du bør søke han opp på youtube. Lenge siden jeg har fått sånn sjokk over å høre at noen er borte, en sympatisk gledesspreder var han. :( 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, palamina skrev:

Fantastisk komiker, all time favorite for meg i hvert fall, du bør søke han opp på youtube. Lenge siden jeg har fått sånn sjokk over å høre at noen er borte, en sympatisk gledesspreder var han. :( 

Det skal jeg gjøre, verden trenger alle de komikerne den kan få så jeg skjønner at mange er triste nå :( 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Her og, fikk helt støkk i meg da jeg leste nyheten, var så uventet! har vært fan av ham hele mitt bevisste liv. Utrolig trist, han var en så bra komiker og virket som en genuint hyggelig mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var virkelig trist å lese. Han var så sprudlende, og en drivende dyktig komiker. Min dypeste medfølelse til hans nærmeste. Hvil i fred. :dagens-rose:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fryktelig trist :( Jeg vokste opp med Løvenes Konge, Timon og Pumba, Monsterbedriften, Tintin, Mulan og Toy Story hvor han hadde stemmen til Timon, Mike, Tintin, Mushu og Woody så dette gjør meg veldig vondt :( Stemmen hans er uforglemmelig! Timon, Mike, Tintin, Mushu og Woody ble virkelig brakt til live av hans fantastiske stemme, tanken på at vi aldri får høre hans flotte stemme igjen gjør meg veldig trist. Hvil i fred Åsleik Engmark, min barndomshelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en del år siden jobbet jeg i servicebransjen og en dag var det veldig mange sure kunder... Samme dag kom Åsleik Engmark innom som kunde og var utrolig positiv, blid og hyggelig. Det gjorde dagen min så mye bedre. Husker det selv om det er lenge siden. 

En veldig trist nyhet i dag :( 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En trist dag! For familien, barn, venner, komikollegaer og maaange andre 😢 Hos oss vil han huskes best fra Knerten og Skal vi danse 🌹

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goldlion

Så utrolig trist:(

Veldig mange i den alderen som dør i utlandet, mnge som får blodpropp på fly, så går den til hjertet etter timer/dager. Ta vare på helsen deres folkens, bruk støttestrømper, beveg dere på fly, og unngå alkohol på fly. Selv om det ikke er sikkert dette var grunnen her, så kan det ikke sies ofte nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...