AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 Er det mulig å ha et overfolsømt underliv? Jeg er jente og så lenge jeg kan huske har jeg hatt et veldig følsomt underliv. Guttene jeg har vært sammen med synes det er rart hvor følsom jeg er i forhold til de andre jentene de har vært på. Jeg får liksom vondt om han kommer for rett på klitoris og når jeg da blir fingret ligger jeg å engster meg for å få vondt. Noen tips for å bli mindre følsom? Anonymkode: 1566b...5b8 1
Derpderp Skrevet 13. februar 2017 #2 Skrevet 13. februar 2017 Jeg liker heller ikke at han tar rett på klitten, synes det er vanskelig å få menn til å forstå hvor følsom den er - og jeg kommuniserer til vanlig godt og åpent. Har sammen med min nåværende kjæreste hatt suksess med å lese på www.omgyes.com sammen, det koster penger men har vært verdt det for oss. Dersom du vil bli mindre følsom kan du bruke nummingcream eller lignende ting du kan smøre på, men det er jo morsommere om dere lærer dere hvilken berøring som funker for dere begge. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå