Gå til innhold

Pretty Flowerbox - uredelig markedsføring

pøbelsara

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, skalbare skrev:

De får det til å virke som om dette er noe nyskapende, men det er jo bare en kopi, en dårlig kopi. https://www.venusetfleur.com/

Det ser uansett bare dumt ut. Roser i merkelige farger i en pappeske med logo liksom! Hva skjedde med helt vanlige blomsterbuketter i en flott vase? :klo:

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Kollontaj skrev:

Eller hvis du er brud; helt naturlig å valse rundt med ei pappbøtte. https://imgur.com/a/83SYK

😂

Hadde det enda vært en pen pappbøtte så! Men her snakker vi stygg pappbøtte med logo på. Får assosiasjoner til Rema-pose her... ;) 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Herregud så stygt :skratte:

Si meg, tror de virkelig på dette selv?! Tror de folk er fullstendig nedsnødd?

Endret av Observer
la til noe
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man googler flower box, så er det jo kjempemange som lager sånne blomsterbøtter allerede. Litt spesielt at de prøver å få det til å se ut som noe de har funnet på selv.

Og så kommer markedsføring basert på løgn i tillegg. Det er vel neppe noen som tror at disse blogg-mennene har giddet å betale for dette selv? 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de fniser nok av folks lettlurthet. Godt utdannede kvinner skjønner når de lurer andre. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kelsi skrev:

På Instagram profilen til Pretty flowerbox: "Du vinner kjærlighet ved å vise kjærlighet"

Brevet fra Mr X, til bloggeren Anne Brith: Det sies at du vinner kjærlighet ved å vise kjærlighet"

Tror jeg har løst mysteriet med hvem mystiske Mr X er 🤣

Veldig bra spottet! Haha :klappe:

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kelsi skrev:

På Instagram profilen til Pretty flowerbox: "Du vinner kjærlighet ved å vise kjærlighet"

Brevet fra Mr X, til bloggeren Anne Brith: Det sies at du vinner kjærlighet ved å vise kjærlighet"

Men har de lurt Anne-Brith eller er hun med på det?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Kelsi skrev:

Pinlig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, minister-mio skrev:

Anne-Brith er nok med på det. Hun merket innlegget med gave også. Man ser jo at dette er reklame. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Kelsi skrev:

Anne-Brith er nok med på det. Hun merket innlegget med gave også. Man ser jo at dette er reklame. 

Anja Johansen merket det også med #gave og skrev det var en gave fra mannen. Da er det egentlig ikke merket som reklame/sponset da!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, minister-mio skrev:

Hvis hun har blitt lurt, vil hun i hvertfall ALDRI innrømme det. Hun er trossalt superkjendisen med bein i nesa, som ikke er lettlurt og aldri tar feil må vite. :fy_fy:

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, ler meg ihjel av dette firmaet 😂

De har sponset en masse bloggere med produktet sitt og bedt alle om å lyve om hvem de fikk det av. Det er jo den samme løgnen som går igjen hos alle. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg hentet en cornflakes-kartong (i mangel av skikkelig pappbøtte) og satt tulipanene jeg fikk i dag (forøvrig 19 kr på IKEA) i, så nå er jeg så trendy. Iallfall i kartong-segmentet. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...