AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 Hvor er det best å ha abonnement med skjult og hemmelig nummer? Jeg har per idag nummeret hos Telenor, men etter at de gjentatte ganger har vært skikkelig slepphendte med personvernet skjønner jeg at jeg må bytte. Hvilket teleselskap tar personvern seriøst? Håper noen vil komme med tips eller dele erfaringer. Det er en grunn til at jeg har hemmelig nummer, og det kan få alvorlige konsekvenser om jeg gjør noe feil. Anonymkode: 9c5fa...b4d
Nepenthe Skrevet 13. februar 2017 #2 Skrevet 13. februar 2017 Jeg hadde hemmelig nummer hos Telenor, som de presterte å legge ut på Gule Sider. Nå har jeg Talkmore, ikke hemmelig nummer, men skjult fra opplysningstjenester. Har hatt Talkmore i flere år og de har i hvert fall aldri feilet på det området.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #3 Skrevet 13. februar 2017 Blæh.. Ja, det er akkurat som telenor ser på det som underholdning å rote det til med hemmelige nummere. Takk, skal sjekke ut Talkmore. Telia virker også ganske greie. Anonymkode: 9c5fa...b4d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå