AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 http://www.dagbladet.no/kjendis/klippet-far-svenskene-til-a-rase-mor-19-gir-datteren-9-mnd-hull-i-orene/67025113 Hvorfor i alle dager har noen behov for å stikke huller i ungen sin? Anonymkode: f7970...e94
Silfen Skrevet 13. februar 2017 #3 Skrevet 13. februar 2017 Alltid dakar jenter, mens at mannlige peniser blir skjært deler av helt lovlig er det fåtallet som hyler om. 5
Erazor Skrevet 13. februar 2017 #4 Skrevet 13. februar 2017 Det handler vel om at foreldrene gjør dette fordi de selv ønsker det, gjerne fordi de tror det er best og/eller riktig. Mange foreldre velger å kutte i kjønnsorganene til guttebabyene sine også.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #5 Skrevet 13. februar 2017 2 minutter siden, Silfen skrev: Alltid dakar jenter, mens at mannlige peniser blir skjært deler av helt lovlig er det fåtallet som hyler om. Denne jenta fikk ikke skåret av sin penis, ellers hadde jeg skrevet om det. Nå var det hull i øret det dreide seg om. Anonymkode: f7970...e94 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #6 Skrevet 13. februar 2017 begynte nesten å grine jeg. har en fireåring selv. grusomt å se på. Anonymkode: a3be1...948 1
Gjest Magnifiq Skrevet 13. februar 2017 #7 Skrevet 13. februar 2017 3 minutter siden, Silfen skrev: Alltid dakar jenter, mens at mannlige peniser blir skjært deler av helt lovlig er det fåtallet som hyler om. Vil jo si det heldigvis har vært mye fokus på dette også de siste årene. Og dette er jo to helt forskjellige ting. At man syns en ting er grufullt betyr jo ikke at man tillater det andre.
Outlander Skrevet 13. februar 2017 #8 Skrevet 13. februar 2017 14 minutter siden, Silfen skrev: Alltid dakar jenter, mens at mannlige peniser blir skjært deler av helt lovlig er det fåtallet som hyler om. er også helt imot dette - synes dette er GROV barnemishandling.
Gjest O.G. Skrevet 13. februar 2017 #9 Skrevet 13. februar 2017 16 minutter siden, Silfen skrev: Alltid dakar jenter, mens at mannlige peniser blir skjært deler av helt lovlig er det fåtallet som hyler om. Nemlig.
brownbrown Skrevet 13. februar 2017 #10 Skrevet 13. februar 2017 3 minutter siden, Outlander skrev: er også helt imot dette - synes dette er GROV barnemishandling. er det GROV barnemishandling og ta hull i ørene ?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #11 Skrevet 13. februar 2017 2 timer siden, Silfen skrev: Alltid dakar jenter, mens at mannlige peniser blir skjært deler av helt lovlig er det fåtallet som hyler om. Da har du ikke fully med. Det har vært mange saker om omskårede guttebarn og jentebarn. Men man kan jo ikke skrive om det hver gang et barn blir utsatt for en merkelig og skadelig ide fra foreldre. Synes denne unge moren og andre foreldre som finner på slikt, er ekstremt uintelligente; de utnytter faktisk barns manglende rettssikkerhet. De svarer at "foreldre må gjøre det de synes er riktig/som de ønsker/som er deres tradisjon" "vi er tross alt foreldrene", osv. som om barnet er en ting de eier. Hvis det var et gyldig argument kunne man ha forsvart alle former for mishandling. glemmer at de ikke eier barnet. Barn eier seg selv, selv om foreldre er verger. Tone Damli nådde bunnpunktet med å gjøre det samme på sin enda yngre unge. Da befestet hun et bimbovesen i min verden. Som om barnet er morens smykke. Og ikke er komplett nok. Anonymkode: 2305e...bb1 1
Leeloo Skrevet 13. februar 2017 #12 Skrevet 13. februar 2017 3 timer siden, brownbrown skrev: er det GROV barnemishandling og ta hull i ørene ? Du lurer på om det er grov mishandling å stikke huller i kroppsdelene til en baby uten god grunn? Ja, det er det. Selv om det er kortvarig og en engangshendelse så er det en grov enkelthandling. Hadde du lurt på det samme om de brant babyen litt med en sigarett, så lenge det bare var en gang? Jeg forstår selvfølgelig at foreldrene ikke gjør dette for å være onde, men resultatet er jo det samme, barnet får vondt. Jeg kommer ikke på en eneste god grunn til at små babyer/barn skal ha hull i ørene før de ev. ønsker seg det selv. 3
brownbrown Skrevet 13. februar 2017 #13 Skrevet 13. februar 2017 4 timer siden, Leeloo skrev: Du lurer på om det er grov mishandling å stikke huller i kroppsdelene til en baby uten god grunn? Ja, det er det. Selv om det er kortvarig og en engangshendelse så er det en grov enkelthandling. Hadde du lurt på det samme om de brant babyen litt med en sigarett, så lenge det bare var en gang? Jeg forstår selvfølgelig at foreldrene ikke gjør dette for å være onde, men resultatet er jo det samme, barnet får vondt. Jeg kommer ikke på en eneste god grunn til at små babyer/barn skal ha hull i ørene før de ev. ønsker seg det selv. Det er da stor forskjell på å brenne en baby med sigarett enn å ta hull i ørene??? Hull i ørene tar 2 sek og har en hensikt så man kan ta opp ørepynt senere. Selv om det er litt tullete at en baby skal ha piercing for foreldrene sin fornøyelse...å brenne noen med sigarett gjør man for å være stygg med noen og har eller ingen annen hensikt en det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå