nessi Skrevet 9. desember 2004 #1 Skrevet 9. desember 2004 Jeg pleier å kjøpe en liten ting til sønnen til venninna mi - max 100 kr. Noen som har noen ideer om en liten gave til en gutt på 13 år?? Det samme gjelder faktisk også sønnen til en annen venninne. Han er 10 år.
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #2 Skrevet 9. desember 2004 Hva med en tøff lue eller noen gode votter? Eller en stilig T-skjorte med et litt kult motiv på? Boxershorts, caps, sokker (alt med et kult motiv på). Spill som Uno eller andre kortspill, evt. mindre spill kan du være heldig å få til ca. den prisen. Vet ikke om noen av disse tipsene hjalp, men det var det jeg kom på i farten.
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #3 Skrevet 9. desember 2004 Hva med LEGP Racers? De har biler og motorsykler til 100 kr. Kjempe populære!
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #4 Skrevet 9. desember 2004 jeg har en 12 åring i hus, og han ønsker seg dusjsepe, spray/deo, og da helst addidas eller umbro sien.De har sånne gave pakkninger på cubus til 98,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå