AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 Har en stasjonær PC jeg spiller på og surfer på nett, ganske heavy og dyr en. Men har begynt å lure på om det kunne vært en ide å ha en egen billig liten pc (500-2000 kr) jeg kunne tatt med på eget kontor eller i sofaen når jeg skulle skrive og jobbe. Den trenger ikke nettverkskort en gang, da det er nok bedre at jeg ikke kan koble meg på nett når jeg skal jobbe. (Trenger ikke gjøre research for den type oppgaver jeg ser for meg å bruke den PC-en til) Noen som har kjøpt en til sånt bruk? Hvilken kjøpte dere og er dere fornøyd? Anonymkode: afdfd...3f9
DeliciouslyMalicio Skrevet 13. februar 2017 #2 Skrevet 13. februar 2017 Når det gjelder å få en ny bærbar datamaskin må du tenke på følgende: Hva vil du det for? Prosessoren? Minne (RAM)? Peripherals (Antall USB eller SD-kortleser) virkelig betyr noe? Prisen? Er også en viktig faktor. Hvis du kjøper billig får du billig. Sier alt dette. Det beste som er på markedet i Norge er:https://www.komplett.no/product/906914/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/chromebook/acer-chromebook-cb3-131-116-hd# Dette er den beste budsjett laptop kan du nå få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå