Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lest denne boken? Jeg startet i helgen, og må si jeg hittil er skikkelig skuffet. :sukk:

Har liten tro på at dette er utdrag fra en virkelig dagbok. Det fortelles om ting som skjedde for mange år siden. I så fall har hun startet å skrive dagbok med det formål at det skulle bli en bok, og bare samlet alt hun kom på som kan være drøyt å si høyt. Men er ikke noe som har vært sjokkerende ennå. Inni mellom er det lange avhandlinger om kroppspress og andre dagsaktuelle tema, som bare virker malplassert. Og i tillegg er språket ganske dårlig. 

Anonymkode: 7a307...363

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bladd litt i den og *gjesp* er alt jeg har å si om den saken - men så er jeg sikkert ikke i målgruppen heller.. 

Anonymkode: a2a78...884

Skrevet

Gjesp. Leste vel 1/4 før jeg la den fra meg, sannsynligvis for godt.

Anonymkode: 02f74...4a6

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hvem forfatteren er? Visstnok er hun eldre enn hun utgir seg for, og allerede kjendis? :klo:

Anonymkode: 5a7a0...d74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte den veldig godt, men jeg er 18 år og i målgruppa. Men må si jeg følte meg kjedelig da jeg leste om hennes liv:fnise:

Anonymkode: 3b576...c72

Skrevet
På 5.1.2019 den 23.54, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet hvem forfatteren er? Visstnok er hun eldre enn hun utgir seg for, og allerede kjendis? :klo:

Jeg tviler ikke på at hun er eldre hvertfall ... 🙂 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Suppetuppe said:

Jeg tviler ikke på at hun er eldre hvertfall ... 🙂 

Hva mener du?

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du?

Husker bare de «tre unge jentene» som drev bloggen flinkepiker. De delte sine seksuelle erfaringer og morsomme historier... var kjempegøy å følge med på. 

Da bloggen ble populær nok, viste det seg at det var 1 voksen dame som ga seg ut for å være alle tre. Mener å huske at hun var eldre enn hun hadde skrevet at jentene var. 

Bloggen ble slettet og hun ga ut en bok etterpå... Mulig hele bloggen bare var et PR-stunt?

tenker at vi skal ikke ta alt i chic o hoi for god fisk😁 ikke alderen til forfatteren heller

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...