AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 Noen som har lest denne boken? Jeg startet i helgen, og må si jeg hittil er skikkelig skuffet. Har liten tro på at dette er utdrag fra en virkelig dagbok. Det fortelles om ting som skjedde for mange år siden. I så fall har hun startet å skrive dagbok med det formål at det skulle bli en bok, og bare samlet alt hun kom på som kan være drøyt å si høyt. Men er ikke noe som har vært sjokkerende ennå. Inni mellom er det lange avhandlinger om kroppspress og andre dagsaktuelle tema, som bare virker malplassert. Og i tillegg er språket ganske dårlig. Anonymkode: 7a307...363 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Jeg har bladd litt i den og *gjesp* er alt jeg har å si om den saken - men så er jeg sikkert ikke i målgruppen heller.. Anonymkode: a2a78...884
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 Gjesp. Leste vel 1/4 før jeg la den fra meg, sannsynligvis for godt. Anonymkode: 02f74...4a6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Er det noen som vet hvem forfatteren er? Visstnok er hun eldre enn hun utgir seg for, og allerede kjendis? Anonymkode: 5a7a0...d74 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 Jeg likte den veldig godt, men jeg er 18 år og i målgruppa. Men må si jeg følte meg kjedelig da jeg leste om hennes livAnonymkode: 3b576...c72
Suppetuppe Skrevet 9. januar 2019 #6 Skrevet 9. januar 2019 På 5.1.2019 den 23.54, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet hvem forfatteren er? Visstnok er hun eldre enn hun utgir seg for, og allerede kjendis? Anonymkode: 5a7a0...d74 Jeg tviler ikke på at hun er eldre hvertfall ... 🙂
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #7 Skrevet 9. januar 2019 3 hours ago, Suppetuppe said: Jeg tviler ikke på at hun er eldre hvertfall ... 🙂 Hva mener du? Anonymkode: 5a7a0...d74
Suppetuppe Skrevet 10. januar 2019 #8 Skrevet 10. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Anonymkode: 5a7a0...d74 Husker bare de «tre unge jentene» som drev bloggen flinkepiker. De delte sine seksuelle erfaringer og morsomme historier... var kjempegøy å følge med på. Da bloggen ble populær nok, viste det seg at det var 1 voksen dame som ga seg ut for å være alle tre. Mener å huske at hun var eldre enn hun hadde skrevet at jentene var. Bloggen ble slettet og hun ga ut en bok etterpå... Mulig hele bloggen bare var et PR-stunt? tenker at vi skal ikke ta alt i chic o hoi for god fisk😁 ikke alderen til forfatteren heller 2
Suppetuppe Skrevet 10. januar 2019 #9 Skrevet 10. januar 2019 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Flinkepiker.org
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå