AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 Et halvt år siden matchet jeg med en fyr på tinder og vi pratet litt og jeg inviterte han på en fjelltur. Det svarte han ikke på på et par dager og jeg tenkte ikke noe over det. Et par dager senere dukket han opp på jobben min og skulle gå på et kurs her. Så flaut! Jeg tenkte at han kanskje ville prate til meg da, eller i det minste ta opp kontakten igjen på tinder, men neida. Så jeg slettet han fra tinder. Og har ikke pratet noe med han, selv om han har vimset rundt i gangene her de siste månedene. Nå skal jeg på et kurs, og han skal være kursleder. Jeg vet også at vi er bare to påmeldte, så det blir jo litt "intimt". Hvordan skal jeg oppføre meg? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 43627...bf8
Sirah Skrevet 13. februar 2017 #2 Skrevet 13. februar 2017 Oppfør deg helt normalt. Ikke sikkert han husker deg engang 10
occultatum Skrevet 13. februar 2017 #3 Skrevet 13. februar 2017 Du skal oppføre deg helt normalt Pust med magen og vær så avslappet som du klarer å være. Behandle han slik du behandler andre kollega, så går det nok strålende Lykke til! 3
VårKonto Skrevet 13. februar 2017 #4 Skrevet 13. februar 2017 Livet er for kort. Tenk på det, livet er rett og slett for kort. Dette går nok veldig bra! 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #5 Skrevet 13. februar 2017 Er det ikke mer en 5 sekunders nettflørt som skal til for å få damer ut av balanse i årevis? Da skjønner jeg ikke at kvinner orker å bruke nettdating. Anonymkode: 347d6...ef4 7
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #6 Skrevet 13. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke mer en 5 sekunders nettflørt som skal til for å få damer ut av balanse i årevis? Da skjønner jeg ikke at kvinner orker å bruke nettdating. Anonymkode: 347d6...ef4 ? Anonymkode: 7927a...18f 1
Gjest impressa Skrevet 13. februar 2017 #7 Skrevet 13. februar 2017 Lat som ingenting, la han tro at du ikke husker. Som ung og dum (yngre og dummere) skrev jeg ganske dirty på sukker med en fyr som jeg to uker senere begynte i klasse med på master. Da jeg så han i forelesning tenkte jeg at dette kan bli spennende, men forstod fort at han ikke var min type og da lot jeg fint som ingenting i to år. Det var null stress, glemte det jo helt selv etterhvert som jeg ble kjent med han.
Gjest canacas Skrevet 13. februar 2017 #8 Skrevet 13. februar 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke mer en 5 sekunders nettflørt som skal til for å få damer ut av balanse i årevis? Da skjønner jeg ikke at kvinner orker å bruke nettdating. Anonymkode: 347d6...ef4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #9 Skrevet 13. februar 2017 Er kanskje ikke helt sikkert at han husker deg? Ville uansett bare latt som ingenting. Er ikke så mye å gjøre med dette. Anonymkode: bbd62...f11
LadyL Skrevet 13. februar 2017 #10 Skrevet 13. februar 2017 Skjønner deg veldig godt! Hadde også synes det var pinlig en stund, men nå har han jo vært der noen måneder også kan du jo se på kurset som en fin icebreaker 😁 Enig i at du bare skal late som ingenting 😉
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #11 Skrevet 13. februar 2017 Lat som ingenting og håp at han glemmer ansiktene til tinder matcher det ikke ble noe av med som resten av oss gjør. Sjansen for at han husker deg etter et halvt år er faktisk minimal. Anonymkode: 2d670...626
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #12 Skrevet 14. februar 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Et halvt år siden matchet jeg med en fyr på tinder og vi pratet litt og jeg inviterte han på en fjelltur. Det svarte han ikke på på et par dager og jeg tenkte ikke noe over det. Et par dager senere dukket han opp på jobben min og skulle gå på et kurs her. Så flaut! Jeg tenkte at han kanskje ville prate til meg da, eller i det minste ta opp kontakten igjen på tinder, men neida. Så jeg slettet han fra tinder. Og har ikke pratet noe med han, selv om han har vimset rundt i gangene her de siste månedene. Nå skal jeg på et kurs, og han skal være kursleder. Jeg vet også at vi er bare to påmeldte, så det blir jo litt "intimt". Hvordan skal jeg oppføre meg? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 43627...bf8 Hallo, les da! Det er ikke mange måneder siden jeg traff han sist, treffer han månedlig her på kontoret, uten å snakke med han. Nå blir det mer "nærkontakt" , grusomt flaut! Anonymkode: 43627...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå