AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 I går ringte de fra USA, og i stad ringte de fra England. Jeg kjenner ingen som bor der, heller ingen som er på ferie der. Er dette forsøk på svindel? Jeg tørr ikke å svare. Anonymkode: b18ba...8cd
prt90 Skrevet 13. februar 2017 #2 Skrevet 13. februar 2017 Eneste måten å finne ut av det på er å ta telefonen Det kan jo like gjerne være et jobbtilbud eller noe. Mange hodejegere som ringer fra England/Irland ihvertfall. De fleste svindel-telefonene kommer vel fra tilfeldige norske telefonnummer nå.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #3 Skrevet 13. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: I går ringte de fra USA, og i stad ringte de fra England. Jeg kjenner ingen som bor der, heller ingen som er på ferie der. Er dette forsøk på svindel? Jeg tørr ikke å svare. Anonymkode: b18ba...8cd Har vært en del om dette i media tidligere. Ikke svar eller ring tilbake. Har du ios eller android telefon, kan du blokkere nummerne. Anonymkode: 95a62...dcf
Sirah Skrevet 13. februar 2017 #4 Skrevet 13. februar 2017 Jeg ble nedringt av nummer fra England og Irland for noen år tilbake. Ingen i andre enden når jeg tok tlf. Fikk googlet meg frem til at det var telefonselgere..... I fjor var det vel ble jeg stadig oppringt av et nummer fra Kina eller Japan eller noe. Ble mødt av en telefonsvarer på engelsk. Ringte Telia for å spørre om de viste hva dette var, og dette var vist bare svindel og de hadde fått mange meldinger om det.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #5 Skrevet 13. februar 2017 Er så mye i media ang svindel fra utenlandske nr, så bare la vær å svare. Sikkert "Microsoft" eller noe som er på ferde igjen Anonymkode: 5f1ec...64e
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. februar 2017 #6 Skrevet 13. februar 2017 Sikkert svindel ja, best å ikke svare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå