Gå til innhold

Hvilken film har jeg sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig snille søsken, så de tvang meg til å se en film, som jeg alltid har trodd er The ring, da jeg var 4. 

Det er noen scener jeg husker som ingen andre kjenner seg igjen i:

1. Hovedrollen og ei venninne møtes hos hovedrollen. Hovedrollen går utpå kjøkkenet for å lage kjeks eller noe. Venninnen ser på filmen og The ring jenta kommer ut. De to begynner å sloss. Når hovedrollen kommer ut, finner hun hodet til venninnen bak sofaen. Hodet går til en lab der det blir kastet rundt? 

2. Kjæresten til hovedrollen er forsker eller noe? Han sitter  oppå et loft av et slag og ser på filmen. The ring jenta kommer ut. Han blir redd og går bakover og velter et par bokhyller. Når hovedrollen kommer opp, finner hun ham i stolen. Hun skriker og løper ned. Når hun går utpå gaten, finner hun ei jente i et vann. Hun hopper ned for å redde henne. Med en gang hun tar på jenta, blir jenta grå i huda.

3. Når hovedrollen kommer hjem, finner hun broren eller noe se på filmen. Hun tar ut VHS-en og kaster den i søpla.

4. Når hun og broren hennes kaster ball til hverandre, kommer det en mann med en gaffel. Hovedrollen rygger inn et rom og han følger etter. Det blir hørt skrik også er alt stille. Broren står og gaper. 

5. Dette kan muligens være en annen film: En mann er i fengsel og noen politibetjenter skal gi ham mat. De låser hendene hans i springlene i fengselet og kommer inn. Plutselig hopper mannen oppå en av mennene og suger seg fast i fjeset hans! 

6. Ei jente kjenner et ektepar, ca.30 år gamle. Jenta blir plutselig en demon eller noe, og oppsøker huset til paret når de skal legge seg. Hun hopper oppå mannen og suger han i fjeset. Damen får hun vekk og låser henne inne i stua imens hun prøver å gjenopplive mannen eller prøve å vekke ham. 

Hjelp?

Anonymkode: 8e5f3...5f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hannibal ?

Anonymkode: 3d3db...e05

Skrevet

Mener du at alle punktene tilhører samme film? Tror at jeg kjenner igjen bare punkt 1. Og mener du at The ring-jenta og venninnen slåss sammen? Isåfall mener jeg at det er filmer som lager komedie av flere skrekkfilmer. 
Tror egentlig det er scary movie 3, er ikke hundre prosent sikker da det er årevis siden jeg så den :P
(Virker ihvertfall slik på bilder fra filmen) 

Skrevet

De fleste punktene høres ut som det er en av Scary Movie-filmene der de har med parodielementer fra The Ring. Punkt 5 høres ut som en Hannibal-film (eller kanskje dette også blir parodiert i Scary Movie?).

Anonymkode: f40a6...422

• Liker 1
Skrevet

Det høres ut som en blanding av flere filmer, så jeg heller også mot at det er en av "scary movie" du har sett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...