Gå til innhold

Hvor lenge vente med sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at det ikke er noen norm innenfor dette, men jeg trenger litt erfaringer fra dere som har ventet en stund med sex. Jeg har tidligere vært ganske tidlig på dette, men av ulike grunner ønsker jeg å vente denne gangen. Det virker som han føler på det samme så det er jo fint. Hvor lenge ventet dere og hvordan var erfaringen? Det blir selvfølgelig en del kyssing osv så vi vet at den kjemien sitter godt. :)

Anonymkode: 3d01f...543

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lengst mulig..... 

Anonymkode: decf1...e8a

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lengst mulig..... 

Anonymkode: decf1...e8a

Jepp. Vent så lenge at han mister interessen, når en annen er mer seksuelt frempå. 

Og når han til slutt er lei deg, DA burde du prøve ha sex med deg. 

Funker 0/10 ganger. 

Anonymkode: 33b7c...31e

• Liker 2
Skrevet

Snakk med den andre parten og diskuter dere frem til løsninger. Kan man ikke prate om dette temaet i tidlig fase, så hjelper det lite at kjemien angivelig sitter godt. Kjemi er og verbal kommunikasjon. 

Anonymkode: 9c5a3...524

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at det ikke er noen norm innenfor dette, men jeg trenger litt erfaringer fra dere som har ventet en stund med sex. Jeg har tidligere vært ganske tidlig på dette, men av ulike grunner ønsker jeg å vente denne gangen. Det virker som han føler på det samme så det er jo fint. Hvor lenge ventet dere og hvordan var erfaringen? Det blir selvfølgelig en del kyssing osv så vi vet at den kjemien sitter godt. :)

Anonymkode: 3d01f...543

Som du sier så er det ingen fasit her. Jeg har ikke ventet så lenge (ca 3.-5. date), for det har da føltes riktig. Erfaringen er at det har blitt forhold ut av det hver gang. Et veldig langt forhold, og et par litt kortere hvor jeg valgte å avslutte etter noen månder da jeg fant ut at det ikke stemte helt for min del. Men på de litt kortere så kan jeg ikke se at det hadde utgjort noen forskjell å vente med sex noe lengre. Hadde jo uansett ikke ventet i mange månder.

Jeg er litt i samme situasjon selv nå også. Da jeg har begynt å date en ny nå. Alt føles veldig bra, hadde 3. date akkurat, med masse kyss/kos, og det er ingen tvil om at begge har lyst på den andre for å si det sånn. Men samtidig har vi gode samtaler, har mye å prate om, er oppriktig interesserte i hverandre osv. Vi skal møtes igjen om noen dager, og det er ingen tvil om at det ligger litt i kortene at det er naturlig å ta steget vidre da. Samtidig er jeg usikker på om jeg kanskje egentlig ønsker å vente litt. Fordi jeg virkelig ønsker at dette skal bli noe varig. På den andre siden så er det viktig at sex funker også, så... Har vel landet på at jeg bare må ta en liten prat med daten om det. Sikre at vi tenker litt likt i alle fall. At forventningene er samstemte.

Får legge til at jeg er voksen da (nesten 40). Men kan ikke si at sånt har endret seg siden jeg var 20... Stadig samme problemstilling. Men mye løser seg om man følger magefølelsen, og ellers er ærlig ovenfor den andre om hva man føler/tenker.

Anonymkode: 4a986...ed9

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Vent så lenge at han mister interessen, når en annen er mer seksuelt frempå. 

Og når han til slutt er lei deg, DA burde du prøve ha sex med deg. 

Funker 0/10 ganger. 

Anonymkode: 33b7c...31e

Og dette er grunnen til at flere og flere av kg kvinner lurer på hvorfor de bare blir brukt som bruk og kast. 

Anonymkode: 032ec...ad3

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er tåpelig å vente for lenge om man i utgangspunktet er klar. Ja takk til lidenskap! Det er noe annet om man har negative erfaringer med seksualitet og intimitet og trenger å vente av den grunn for sin egen del.

Med det sagt kan det være lurt å ikke gjøre det på første treff. En mann som kun er interessert i sex gir ikke nødvendigvis opp om han ikke får napp første kveld og betaler gjerne prisen i form av tålmodighet. Så det er ikke gitt at man filtrerer bort disse selv om man venter.
:) 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Dere må vente til bryllups natta .

:ironi:

Skrevet

Er i nesten samme situasjon som deg TS. Har ikke så mange erfaringer med å vente da, bortsett fra en gang hvor vi av helt andre grunner var nødt til å vente en stund. Det var en udelt positiv opplevelse i alle fall. :hjerte:

Skrevet

Ca. 10 dater tenker jeg. 

Skrevet

Samme her óg. Merker egentlig at han begynner å bli klar, men jeg er ikke helt der enda. Vi har bare vært på 2 dater og skal treffes denne uken igjen. 

Anonymkode: f4aba...fc3

Skrevet

Jeg venter til jeg er komfortabel med personen. Dette tar desverre litt tid for meg så det kan gå en stund. Ikke noe satt antall dater. Hit til har det vært overnatting med kos noen ganger før det blir sex.

Anonymkode: 8404f...a53

Skrevet

Til dere begge er klar og føler dere trygg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...