macy_s Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 Noen som vet hvor jeg kan se den siste sesongen av Suits?
Hmmmmmm Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Jeg følger også med på den serien. I USA har de sendt 10 episoder av 16. Det er da en pause i noen mnd før de siste 6 episodene blir sendt. De blir nok ikke tilgjengelig før den er ferdig sendt i USA.
Skravlekråka Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 11 timer siden, Hmmmmmm skrev: Jeg følger også med på den serien. I USA har de sendt 10 episoder av 16. Det er da en pause i noen mnd før de siste 6 episodene blir sendt. De blir nok ikke tilgjengelig før den er ferdig sendt i USA. De har sendt 15 episoder av den nyeste sesongen til nå
Hmmmmmm Skrevet 26. februar 2017 #5 Skrevet 26. februar 2017 9 timer siden, Skravlekråka skrev: De har sendt 15 episoder av den nyeste sesongen til nå De hadde season finale nå på torsdag. Mente det var first season som var over og at mid season ble sendt til sommeren. Men alt har blitt sendt da. Så da kan vi vente oss serien her til lands snart da🙌
Skravlekråka Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 1 time siden, Hmmmmmm skrev: De hadde season finale nå på torsdag. Mente det var first season som var over og at mid season ble sendt til sommeren. Men alt har blitt sendt da. Så da kan vi vente oss serien her til lands snart da🙌 Sesongfinalen er neste torsdag 👌🏽
Hmmmmmm Skrevet 26. februar 2017 #7 Skrevet 26. februar 2017 8 timer siden, Skravlekråka skrev: Sesongfinalen er neste torsdag 👌🏽 Så nå at de reklamerer med at suits begynner på tv2 zebra. 2 mars. Men vet ikke om det er sesong 7. Håper det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå