Gå til innhold

Hva betaler du hundepasser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber turnus og hundene (2stk) er da alene 10t på dagtid pga jobb og buss, 8,5t på kveld. Jeg lager til ting som kan aktivisere de når jeg er vekke, og tror ikke de tar noe skade av å være alene, men jeg ønsker en som kan gå en times tur med de ca 3 dager i uken. Helst voksen eller pensjonist som er hundevant. 

Så hvor mye er det vanlig å betale for slikt?

Anonymkode: 7b1e5...631

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er alene i opptil 10 timer??? Wow. 

Ville betalt hvertfall 150 kr pr gang for tur. 

Anonymkode: f20e4...5a6

• Liker 1
Skrevet

Hvorgor har du hunder egentlig? Når du helt opplagt ikke har tid til de. 

Anonymkode: 065ae...290

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er alene i opptil 10 timer??? Wow. 

Ville betalt hvertfall 150 kr pr gang for tur. 

Anonymkode: f20e4...5a6

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorgor har du hunder egentlig? Når du helt opplagt ikke har tid til de. 

Anonymkode: 065ae...290

Dette er jo helt normalt og man kan ha tid til hund uansett. Så irriterende med folk som uttaler seg om ting uten grunnlag. 

10 timer 3 ganger i uken er noe lenge ja.. på grensa. Men det går helt greit å være i 100% jobb selv om man har hund. Pluss hundene har jo selskap i hverandre ellers,det betyr mye. Og er mye bedre enn hunder som er alene hjemme mens eier er på jobb.

Dessuten vet vi ingenting hva eier gjør med hunder resten av døgnet eller fri dager. Håpløst at mennesker skal bare spre kvalme.

Til spørsmålet så ville jeg hørt litt rundt i nabolaget. Er det noen som må dra ett stykke ville jeg betalt 200 kr ganga minst. Evt hørt med ungdom og betalt en hundrings - 150. Hvis du har noen pensjonister i nabolaget som ønsker selskap ett par dager i uken og gå en tur ville jeg lagt meg på en 500 kr uka.

Skrevet

Det kommer sikkert litt ann på hvor du bor - det er mange som kunne tenke seg en deltidshund. Er det lett å komme seg til der dere bor, så synes jeg 100 - 150 kr for en koselig tur med selskap er grei pris. Er det snakk om at man bør ha bil, eller at det ikke er særlig koselig turterreng der så måtte du spyttet i litt mer for å overtale meg i alle fall ;) Jeg har opplevd at folk har kommet bort til meg når vi er ute og hørt om muligheten for å låne hunden min til turselskap (hvilket jeg aldri ville sagt ja til på sparket sånn, men det viser jo at interessen er der).

Anonymkode: 76ede...6be

Skrevet

Jeg ville betalt 200-250 pr tur. Min far skulle slutte å røyke og begynne å trimme, og som motivasjon spurte han om å få bruke naboens hund som turkompis. Hun jobber tredelt sykepleieturnus så det var en god ting for de alle tre. Han har gått med den hunden 3 ganger pr uke i 4 år snart. Han tar selvsagt ikke betalt. Kanskje du kan finne noen slike med litt flaks?

Anonymkode: 5526f...196

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...