Gjest girly girl Skrevet 9. desember 2004 #1 Skrevet 9. desember 2004 Hei!! Opplevede noe helt fantastisk hær om dagen! Typen skulle gi meg massasje sa han. Han begynnte med ryggen, så lårene, mmmmmmm.............. Pluselig skjedde det noe. Når han omsider kom ned til mine føtter fikk jeg en skikkelig turn on. Han både kysset dem, masserte dem og sa hvor små og søte de var! Har alldri opplevde noe så deilig før. Ville bare si det..... klemz :oops:
Gjest Lilleulv Skrevet 9. desember 2004 #3 Skrevet 9. desember 2004 Håper du kom rett fra dusjen! Herregud hva er vitsen med å si sånt? :-? Synes det hørtes kjempeskjønt, deilig og romantisk ut jeg
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #4 Skrevet 13. desember 2004 Jeg liker også føttene hennes, men får ikke lov til å røre dem, hun tror de er ekkle..
Femme;) Skrevet 14. desember 2004 #5 Skrevet 14. desember 2004 Kjæresten min har gjort det samme med meg også :-) Jeg elsker å massere hendene hans og hodet. Vi gjør det titt og ofte, og det er utrolig avslappende samtidig som det er intimt . I just love it!
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #6 Skrevet 20. desember 2004 Kjæresten min har gjort det samme med meg også :-) Jeg elsker å massere hendene hans og hodet. Vi gjør det titt og ofte' date=' og det er utrolig avslappende samtidig som det er intimt . I just love it![/quote'] :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå