Gå til innhold

Tinder, swiper du right på mange?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker ikke tinder så veldig ofte, da jeg ikke har så mye tid til å chatte med fremmede. Jeg swiper derfor ikke på veldig mange, men får match på 90-95%. Jeg blir dermed nysgjerrig, er det forskjell på hvor mange menn og kvinner swiper på? Post gjerne dine tinder-vaner. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje 1 av 30-50? Får match på ca alle jeg swiper høyre på. Jeg er vel der bare for å tørre å snakke mer med gutter, og gutta er jo ivrige og flørter og spør meg på date og greier, og da backer jeg ut med en gang. Det er litt dumt, men jeg tror det er ganske kleint å møte noen i virkeligheten fra tinder. 

Anonymkode: d5305...f7c

• Liker 1
Skrevet

Har telt og gjennomsnittlig 1 av 150 . Tinder er med andre ord ganske kjedelig for meg. Er ikke så mange som er min type i utseende må ikke være verdens kjekkeste men personlighet gir jo best og sjarmerende inntrykk så tinder er vanskelig. . 

Anonymkode: 64423...94d

Skrevet

Kanskje 1 av 100? Er kvinne. Jeg er nok litt mer kresen på tinder enn i virkeligheten. Der inne ser jeg både etter noen jeg syns ser attraktiv ut og som kanskje har noen bilder som tyder på at vi har like interesser. Da er det ikke så mange igjen, dessverre. 

Anonymkode: 11042...303

Skrevet

Jeg vet ikke helt. Jeg foretrekker å bare snakke med en om gangen så det går litt tid mellom sveipingen. Hittil har det kanskje blitt gjennomsnittlig hver 20-30 som har gått til høyre.

Anonymkode: 416a7...f67

Skrevet

Mja, tindrer ikke nå lengre men ikke så mange når jeg gjorde det og får som regel match. Jeg nekter å sveipe høyre på noen som ikke har en fengede tekst, og flerparten av mannfolka gidder ikke skrive noe kan det virke som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...