Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #1 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg skal kjøpe ansiktskrem til en dame på 50 år, men trenger noen tips.. Hun har normal hud. Den bør ikke koste mer enn 300 kr. Noen kremer dere kan anbefale meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #2 Del Skrevet 9. desember 2004 Biotherm sine er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. desember 2004 #3 Del Skrevet 9. desember 2004 Naa husker jeg ikke hva den heter...men mener den er fra Garnier - en lilla pakning! Mamma bruker den og har faatt mindre rynker og babyhud! Hun er veldig fornoyd med den (skal sjekke hva den heter!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #4 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg har kjøpt Lumene dagkrem til min mor og den er utviklet spesielt med tanke på voksen hud. Pris: kr. 180,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinegull Skrevet 10. desember 2004 #5 Del Skrevet 10. desember 2004 mamma sier at Clarins er veldig bra for eldre damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #6 Del Skrevet 6. januar 2005 Takk for tipsene. Jeg endte opp med å kjøpe Lumene, og mamma ble veldig fornøyd :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #7 Del Skrevet 6. januar 2005 Det ble min mor også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melon Skrevet 7. januar 2005 #8 Del Skrevet 7. januar 2005 Takk for tipsene. Jeg endte opp med å kjøpe Lumene' date=' og mamma ble veldig fornøyd :-)[/quote'] Hvilken? Min mor skal ha bursdag snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella.P Skrevet 7. januar 2005 #9 Del Skrevet 7. januar 2005 Nu er ikke jeg fyllt 50 enda - endel år til det men jeg kjøpte meg en Lumene dagkrem (fuktighetskrem) før jul - liker den veldig godt. Ellers er Clarins absolutt et godt merke - har brukt endel av deres produkter. "Lillesøstra" mi sverger til Clarins - hun er midt i 30-årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melon Skrevet 8. januar 2005 #10 Del Skrevet 8. januar 2005 Noen som vet om LUMENE VITAMIN+RADIANT C-ENERGY (Age-Defying Intensive Care For all skin types) er bra? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #11 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg husker ikke hva kremen het, men min erfaring er at prduktene fra Lumene er jevnt over bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #12 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvilken? Min mor skal ha bursdag snart... Ehem, det husker jeg ikke, men det var fra den blå serien. Tror det var en helt vanlig fuktighetskrem for normal hud. Den kosta 122 kr. Jeg kjøpte også bodylotion fra Lumene til henne. Tror den også var veldig ålreit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå