Gå til innhold

La tinderdate legge meg til på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har avtale om å treffe en fra tinder til uken. Nå spør han om han kan legge meg til på facebook. Det er jo for så vidt greit, men jeg er ikke så aktiv der og har ikke så mange nyere bilder av meg selv. Jeg må også innrømme at jeg ser bedre ut nå enn for et par år siden. Tror dere han vil ombestemme seg for treff dersom han kun ser gamle bilder på facebook? Jeg har tenkt å spørre han om snap siden vi da kan sende helt "ferske" bilder. 

Anonymkode: a1f4d...145

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står jo datoen på bildene på facebook så han forstår jo at det er gamle bilder.  

Skrevet

Hvis gamle bilder er bekymringen, så hadde jeg lett lagt han til uten å bekymre meg for at han skulle ombestemme seg.  Det kan også være en fin inngang til flere temaer å snakke om, å gjøre seg opp et bedre inntrykk av hvem den andre er. 

Etter min datingkarriere, og om jeg noen gang havner i situasjonen hvor jeg skal nettdate igjen, så har jeg derimot bestemt meg for at jeg kun skal legge til menn jeg har møtt. Dette handler mest om et par dårlige og kleine erfaringer, som handler mer om enkeltes overivrighet og ulikhet i forventninger/oppfatning, og  overhodet ikke om gamle bilder osv. Å få et ukjent menneske i den spesielle situasjonen hvor man ikke har møttes, men samtidig vurderer å date, tettere innpå seg, har både fordeler og ulemper, erfarer jeg :) 

Skrevet

Anbefales ikke. Profilen kan endre inntrykket hans av deg eller la han forhåndsdømme eller anta ting. Og tenk så kleint om dere ikke fortsetter å date så blir dilemmaet slette eller ikke osv. 

Anonymkode: 5042b...0fb

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har avtale om å treffe en fra tinder til uken. Nå spør han om han kan legge meg til på facebook. Det er jo for så vidt greit, men jeg er ikke så aktiv der og har ikke så mange nyere bilder av meg selv. Jeg må også innrømme at jeg ser bedre ut nå enn for et par år siden. Tror dere han vil ombestemme seg for treff dersom han kun ser gamle bilder på facebook? Jeg har tenkt å spørre han om snap siden vi da kan sende helt "ferske" bilder. 

Anonymkode: a1f4d...145

Hadde heller ventet med å legge ham til på FB før dere hadde blitt skikkelig kjente og heller lagt ham til på Snap slik du tenker. Ikke fordi at jeg tror han ombestemmer seg etter å ha sett gamle bilder av deg. Men hva om du dater ham et par ganger og finner ut at han ikke er noe for deg....og du avslutter det hele og han blir sur og skriver dritt om deg på FB profilen din? Er mange som dessverre har opplevd det😕

Skrevet

Har aldri lagt til noen av mine Tinder-dates. En la meg til etter at vi hadde møtt hverandre et par-3 ganger, det syns jeg var ganske tidlig. Vi datet bare noen uker, og jeg fjernet han da det var over (han som dumpa meg da, så var nok litt stolthet inni bildet).

Anonymkode: 23c59...de8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...