Mamma2016 Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Hei. Er ny her og vet ikke om det er lov å spørre om sont her, men gjør det jeg. Vil ikke bruke Facebook da jeg vil være anonym. I 2016 (starten) fikk jeg overgangsstønad, men det ble viss litt krøll i slutten av året, med papirene, og misforståelse fra min side, som gjorde at jeg fikk brev om opphør i Januar. Den skulle stoppes 31.01.17 om jeg ikke ordnet opp, var der 27, og saksbehandler sa at de kunne uten problem starte opp stønaden igjen. Var igjen på møte siste torsdag, der jeg spurte om jeg må sende klage eller søke på ny, saksbehandler sa nei og bekreftet at jeg har stønaden. Men, den er ikke under kommende utbet som den er hos andre, hva i alle verden skjer da? Jeg skal ringe han i morgen tidlig før jobb, men ville høre om noen har vært bort i samme situasjon?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Jepp, fikk redd og slett ikke til å møte opp på tre møter, og fikk beskjed om at stønaden ble stoppet. Fikk en time ut i fra det som passet meg, pg beskjed at stønaden blir utbetalt som vanlig igjen😊 Husk bare at det kan ta litt ekstra tid, hos meg kom den ikke til utbetaling før dagen før den kom på konto, denne gangen😊 Anonymkode: 76019...b5f 1
Mamma2016 Skrevet 12. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp, fikk redd og slett ikke til å møte opp på tre møter, og fikk beskjed om at stønaden ble stoppet. Fikk en time ut i fra det som passet meg, pg beskjed at stønaden blir utbetalt som vanlig igjen😊 Husk bare at det kan ta litt ekstra tid, hos meg kom den ikke til utbetaling før dagen før den kom på konto, denne gangen😊 Anonymkode: 76019...b5f Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 2 timer siden, Mamma2016 skrev: Hei. Er ny her og vet ikke om det er lov å spørre om sont her, men gjør det jeg. Vil ikke bruke Facebook da jeg vil være anonym. I 2016 (starten) fikk jeg overgangsstønad, men det ble viss litt krøll i slutten av året, med papirene, og misforståelse fra min side, som gjorde at jeg fikk brev om opphør i Januar. Den skulle stoppes 31.01.17 om jeg ikke ordnet opp, var der 27, og saksbehandler sa at de kunne uten problem starte opp stønaden igjen. Var igjen på møte siste torsdag, der jeg spurte om jeg må sende klage eller søke på ny, saksbehandler sa nei og bekreftet at jeg har stønaden. Men, den er ikke under kommende utbet som den er hos andre, hva i alle verden skjer da? Jeg skal ringe han i morgen tidlig før jobb, men ville høre om noen har vært bort i samme situasjon? Skriv et brev, vanlig brev ikke epost til saksbehandler. Oppsumer det du har gjort i hi her, og spør Nav. Her inne får du bare synsespørsmål. På telefon kan du missforstå....... Anonymkode: 0f88f...244 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå