AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Har i et halvt års tid truffet en mann. Forholdet har hovedsakelig vært basert på sex. Men har i det siste endt opp med lange samtaler, han har vist følelser foran meg, snakket om vanskelige ting, grått. Han har gitt meg en ting som var hans. Han har fortalt meg flere ganger hvor fin jeg er, pen, at jeg er flott osv. Han er veldig kjærlig og stryker på meg, holder rundt meg. Han har reist i 2 timer for å treffe meg ett par ganger når han var bortreist. Jeg har fått veldig sterke følelser for han, men har ikke turt å si det i redsel for at han ikke føler det samme. Jeg ønsker ikke gjøre meg så sårbar. Men samtidig så lurer jeg på om han kanskje kan ha noen følelser for meg også? At ikke det kun er sex for han. Hva tror dere ut ifra det jeg har skrevet her? Anonymkode: 4bae2...4d5
Gjest impressa Skrevet 13. februar 2017 #2 Skrevet 13. februar 2017 Tror helt klart at det er mer enn sex for han. Men hva han ønsker, hvor han er i livet og hvordan han reagerer på at du sier at du har følelser, det vet jeg ikke. Tror uansett at å snakke åpent om sånt er det riktige, i hvert fall når det har gått så lang tid. Du vil vel ha en avklaring? Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå