AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Jeg er en mann som sannsynligvis har samme preferanse som dere heterofile kvinner. Lurer på hva dere tenker når dere ser en muskuløs mann med sixpack. Liker dere å se sixpack det fordi det minner om eller får dere til å lure på hvordan han ser ut naken? Registrerer at jeg har begynt å se på muskuløse menn og lurer da gjerne på hvordan snoppen ser ut. Er det vanlig å tenke på den måten? Anonymkode: afb84...9d8
SlemUlv Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Ikke for meg hvertfall.. ser jeg veltrente menn, tenker jeg at de er heldige og flinke som klarer å trene jevnlig og holde et sunt hosthold.
Silfen Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 (endret) For å si det slik, sixpack er ikke å foretrekke. Og hvem var det som lagde bråk og var idiot sist jeg var ute? Jo, de to solariumsbrune gymrottene som var der. Sier ikke at alle er slik, men de store gutta jeg kjenner som er av den typen, de er bråkmakere. Så for min del er store, muskuløse kropper fullstendig turn off da jeg forbinder det med idioter. Så hvordan snoppen ser ut er fullstendig irrelevant, ville ikke hatt en om han hadde kastet seg etter meg. Endret 12. februar 2017 av Silfen 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 4 minutter siden, Silfen skrev: For å si det slik, sixpack er ikke å foretrekke. Og hvem var det som lagde bråk og var idiot sist jeg var ute? Jo, de to solariumsbrune gymrottene som var der. Sier ikke at alle er slik, men de store gutta jeg kjenner som er av den typen, de er bråkmakere. Så for min del er store, muskuløse kropper fullstendig turn off da jeg forbinder det med idioter. Så hvordan snoppen ser ut er fullstendig irrelevant, ville ikke hatt en om han hadde kastet seg etter meg. Fy, for ein kveld det var!! ☻
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #5 Skrevet 12. februar 2017 Du har rarere og mer overfladiske preferanser en de fleste kvinner. Anonymkode: 58ce1...b50
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #6 Skrevet 12. februar 2017 Tenker helst ikke på svære overdimensjonerte menn,men mer markerte menn som ikke overdriver det. Merker at tankene kan henfalle til underlivet når jeg ser trente menn med markerte muskler. Anonymkode: afb84...9d8
Silfen Skrevet 12. februar 2017 #7 Skrevet 12. februar 2017 Jepp, tror du ikke han jeg kjente spurte om jeg skulle være med ut i går?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #8 Skrevet 12. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har rarere og mer overfladiske preferanser en de fleste kvinner. Anonymkode: 58ce1...b50 Takk for at du trekker ned mine tanker. Akkurat som at det ikke er vanskelig nok å være i en slik situasjon!😒 Anonymkode: afb84...9d8
Cathrine88 Skrevet 12. februar 2017 #9 Skrevet 12. februar 2017 (endret) Nei. Jeg tenker ikke på hvordan folk ser ut nakne hvis jeg ikke er tiltrukket av dem, og jeg blir ikke automatisk tiltrukket av menn med sixpack. Endret 12. februar 2017 av Cathrine88 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #10 Skrevet 12. februar 2017 2 minutter siden, Cathrine88 skrev: Nei. Jeg tenker ikke på hvordan folk ser ut nakne hvis jeg ikke er tiltrukket av dem, og jeg blir ikke automatisk tiltrukket av menn med sixpack. Det blir ikke jeg heller, men det hender jo at en ser noe en liker. Anonymkode: afb84...9d8
Derpderp Skrevet 12. februar 2017 #11 Skrevet 12. februar 2017 Haha, nei, ærlig talt - sixpacks får meg ikke til å tenke på snopp i det hele tatt. Det får meg til å tenke at vi har en vidt forskjellig tilnærming til kosthold, og at jeg heller vil spise potetgullet mitt i fred enn å bruke tid på snoppen hans. Vi er forskjellige, og godt er det. 1
Gjest New Girl Skrevet 12. februar 2017 #12 Skrevet 12. februar 2017 Liker ikke sixpack. Liker de mer myke. Men uansett så er det sjeldent jeg tenker på hvordan noen ser ut naken, med mindre jeg kjenner de og tenner på de. Blir ikke tent bare av å se på noen.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #13 Skrevet 12. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du trekker ned mine tanker. Akkurat som at det ikke er vanskelig nok å være i en slik situasjon!😒 Anonymkode: afb84...9d8 Altså: menn genrelt vurderer sjeldent oss kvinner utfra hjernen vår. Så om du liker menn eller kvinner for utseende er vel en rimelig normal tankegang for dere menn? Anonymkode: 58ce1...b50
Cathrine88 Skrevet 12. februar 2017 #14 Skrevet 12. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir ikke jeg heller, men det hender jo at en ser noe en liker. Anonymkode: afb84...9d8 Du er ikke unormal hvis du forestiller deg menn du er tiltrukket av nakne, nei. 1
Vackra Skrevet 12. februar 2017 #15 Skrevet 12. februar 2017 (endret) Det hadde vært mer representativt hvis kvinnene som svarer kanskje sier noe om seg selv? En dame på 50år tenker ikke nødvendigvis det samme som en jente på 20. Som jente, 23 år, normalvektig, normalt godt trent, så er jeg definitivt tiltrukket av kropp. Syntes det er deilig med konturene av en sixpack. Det er derimot ikke så viktig at den er helt tydelig definert, det går helt klart et punkt hvor det blir for mye. En markert kropp oppleves for meg hakket mer maskulint, fordi jeg underbevisst tenker den "tåler mer". Det er i tillegg deilig å ta på det. Det er ungdommelig og frisk, og vitner om at vedkommende tar vare på seg selv. Hvis jeg ser en sixpack på stranda tenker jeg ikke noe over det spesielt, her vil det jo også være ganske mye kropp, så den forsvinner litt i mengden. Jeg har derimot opplevd å stryke noen på magen, eller tatt tak i noen ved uhell og kjent magen deres utenpå klærne, hvor den har vært hard/markert, og dette har satt i gang tankene på hvordan de ser ut uten klær. Hvis det kjennes bra er det lett å forestille seg at kroppen ser bra ut, og understellet er selvfølgelig en del av pakket, uten at jeg tenker eksplisitt sixpack = tankene går til snopp. Også verdt å nevne at en veltrent kropp med muskler gir som nevnt inntrykket av maskulinitet og at den tåler mye, og det naturlige for meg da er å anta at snoppen "matcher". I virkeligheten vet jeg naturligvis at man ikke får muskler der, og at utstyret er uavhengig av fysisk form, men det er likevel nærliggende og helt instinktivt tenkt av meg. Endret 12. februar 2017 av Vackra
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #16 Skrevet 12. februar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså: menn genrelt vurderer sjeldent oss kvinner utfra hjernen vår. Så om du liker menn eller kvinner for utseende er vel en rimelig normal tankegang for dere menn? Anonymkode: 58ce1...b50 Tror ikke det er helt sant men. De som finner hverandre og kommer i parforhold har nok en litt annen tilnærming til hverandre enn bare utseende/kropp? Anonymkode: afb84...9d8
Gjest O.G. Skrevet 12. februar 2017 #18 Skrevet 12. februar 2017 1 time siden, Silfen skrev: For å si det slik, sixpack er ikke å foretrekke. Og hvem var det som lagde bråk og var idiot sist jeg var ute? Jo, de to solariumsbrune gymrottene som var der. Sier ikke at alle er slik, men de store gutta jeg kjenner som er av den typen, de er bråkmakere. Så for min del er store, muskuløse kropper fullstendig turn off da jeg forbinder det med idioter. Så hvordan snoppen ser ut er fullstendig irrelevant, ville ikke hatt en om han hadde kastet seg etter meg. 1 time siden, Stjerner og planeter skrev: Fy, for ein kveld det var!! ☻ Fortell mere.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. februar 2017 #19 Skrevet 12. februar 2017 1 time siden, Silfen skrev: Jepp, tror du ikke han jeg kjente spurte om jeg skulle være med ut i går? Herregud!! Håplaust. Uff, eg vert kvalm!
Silfen Skrevet 12. februar 2017 #20 Skrevet 12. februar 2017 19 minutter siden, O.G. skrev: Fortell mere. Tja, hva skal man si, bolegutta tok litt av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå